וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - רנובה: רוצים לטוס לספרד

יצחק סולומון

9.7.2008 / 17:51

הקבוצה מהצפון חייבת לנצל את הניצחון במפגש הראשון מול המקדונים (שבת, 19:00), ולהעפיל לסיבוב השלישי באינטרטוטו מול לה קורוניה

"אנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות. עדיין לא עברנו את המקדונים", אומר קשר בני סכנין, יניב לוזון, ערב משחק הגומלין במסגרת האינטרטוטו (שבת, 19:00, קרית אליעזר), מול רנובה המקדונית, עליה גברה סכנין בשבת שעברה בסקופיה 1:2.

ביום שישי קיים המאמן פרדי דוד את האימון המסכם בקרית אליעזר ותירגל את ההרכב שלו, שגם הפעם צפוי להיות חסר מאוד. שיחת היום הייתה מחלתו של השוער והקפטן, מאיר כהן, שיחמיץ את המשחק עקב ניתוח להסרת התוספתן שעבר. ביום חמישי הגיעו רבים לבקר את כהן, המאושפז בבית החולים בעפולה, כולל המאמן פרדי דוד.

את מקומו של כהן בין הקורות ימלא שוער המשנה עומרי אלון. כהן התקשר לשוער הצעיר, נתן לו את ברכת הדרך, וגם כמה טיפים. "הוא שוער מוכשר, אנחנו סומכים עליו", אומרים בצוות המקצועי. עומרי אלון: "ברור שיש התרגשות מסוימת, אבל אני מקווה שעד שריקת הפתיחה זה יעבור, ושאעזור לחברים שלי לנצח את המקדונים".

מי שיחזור להרכב ויערוך הופעת בכורה העונה הוא הבלם, יא יא פטי. המגן עבד רבאח, שכבש במשחק הראשון, יפתח גם מחר בחוד ההתקפה. "היה כיף לשחק כחלוץ. אין לי בעיה עם זה, ואעשה מה שטוב לקבוצה", אומר רבאח.

בסכנין מצפים לכ-6,000 צופים במשחק, שיעודדו את הקבוצה בדרך לסיבוב השלישי, בו תפגוש הקבוצה את דפורטיבו לה קורוניה הספרדית. "לשחק נגד קבוצה בסדר גודל של לה קורוניה זה יהיה משהו מיוחד, לכן אנחנו צריכים לדאוג שלא יהיו תקלות נגד המקדונים", מסכם יניב לוזון.

ההרכב המשוער: עומרי אלון, עלי עותמן, יא יא פטי, עלא אבו סאלח, בסאם גנאים, חיים בנון, מוסא שעבן, חאלד חלאיילה, יניב לוזון, חאמד גנאים, עבד רבאח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully