וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אלברז לא יעבור ניתוח

אסף שקד

11.7.2008 / 12:11

מגן בית"ר ירושלים נבדק בבית החולים וקיבל תוצאות מעודדות. במועדון מרוצים שלא יאלצו לחפש מחליף. אלברז ייצא למחנה האימונים בשוויץ

מגן בית"ר ירושלים כריסטיאן אלברז יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה בשוויץ, ונכון לעכשיו לא יצטרך לעבור ניתוח כמו שחשבו תחילה בקבוצה. השחקן עבר אמש (חמישי) מספר בדיקות בבית החולים הדסה, ותוצאות הבדיקות קבעו שהמגן לא חייב לעבור ניתוח אלברז עצמו העדיף גם הוא שלא לעבור ניתוח ואמר לצוות הרפואי של הקבוצה, "אני לא בנאדם שאוהב ניתוחים, אף פעם לא עברתי אף ניתוח, ואני מעדיף שלא לעבור אחד כזה גם עכשיו".

העובדה כי השחקן עדיין מתאמן כמעט באופן מלא, ואף יכול ליטול חלק במשחקים, ובנוסף לתוצאות הבדיקה בארץ, גרמה לצוות הרפואי של הקבוצה לקבל החלטה שלא לשלוח את אלברז לניתוח, ולהוציא אותו למחנה האימונים בשוויץ. בבית"ר מאמינים שהשחקן יהיה כשיר לצמד המשחקים מול ויסלה קרקוב, ובמידה והכאבים ימשכו גם לאחר המשחקים בליגת האלופות, ישקלו מחדש כיצד לפעול בנושא.

"קיבלנו את תוצאות הבדיקה ועל פיהם אלברז לא חייב לעבור ניתוח", אמר היום גורם בצוות המקצועי של בית"ר ירושלים, "היה קל היה לנו לשלוח אותו לניתוח, אבל זה נושא לא פשוט והעובדה שהיינו צריכים לחפש שחקן אחר במקומו היא גם בעייתית עבורנו".

אלברז בעצמו הבין גם הוא שניתוח עלול לדחוק אותו לפינה וששחקן זר עשוי להגיע במקומו, "המעמד שלי בקבוצה יכול להתערער", אמר השחקן לאחד מחבריו, "עד שאני אחלים מהניתוח אני יכול לאבד את מקומי בקבוצה". כנראה שהכוחות הנפשיים של השחקן הם אלו שיעזרו לו בסופו של דבר להתגבר על הפציעה.

הבוקר (שישי) ערכה הקבוצה אימון כושר בחוף הצוק בהרצליה. כמנהגה לפני יציאה למחנות אימונים, התכנסה הקבוצה אימון שכלל בעיקר תרגילי כושר גופני.

ביום ראשון בבוקר תמריא הקבוצה לז'נבה בשוויץ ומשם תמשיך כמה קילומטרים לעיירה ניון, שם תערוך את מחנה האימונים עד יום שלישי הבא ה-22 ביולי. בין היתר מתוכננים ארבעה משחקי אימון במהלך המחנה. המשחק הראשון יתקיים כבר ביום שני, יום לאחר נחיתת הקבוצה, המשחק השני יתקיים ביום רביעי ה-16 לחודש מול סושו הצרפתית, המשחק השלישי יתקיים ב-18 לחודש, והמשחק שינעל את המחנה יתקיים ביום ראשון הבא.

המחנה יהיה בנוי למעשה מיום אימונים ויום משחקים, כאשר ביום האחרון לא צפוי להתקיים אימון והקבוצה תנחת בישראל לקראת שעות הצהריים-ערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully