וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ממשיכה לגמגם

אריק רחמיאן

11.7.2008 / 12:14

מכבי נתניה שוב נראתה רע, הפעם במשחק אימון בו הפסידה 3:2 להפ' חיפה. מתיאוס: "אני רוצה רק ללמוד מהמשחק הזה". יוסי רוזן שוחרר

מכבי נתניה קיימה בצהריים (שישי) משחק אימון אחרון לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה ביום ראשון. הקבוצה של לותר מתיאוס ממשיכה להיראות רע מאוד והפעם היא נכנעה 3:2 מול הפועל חיפה. בשני המפגשים הקודמים מול קבוצת הנוער ומכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית הצליחה הקבוצה לחלץ ניצחון דחוק, אולם היום מול חיפה מהלאומית ומול יציעים ריקים היא כאמור הפסידה 3:2.

למרות הדברים, לותר מתיאוס נשמע רגוע בסיום המשחק, כשהפעם עמד מול התקשורת ואמר: "היו לנו כמה טעויות בהגנה, אבל זה משחק אימון. אני רוצה רק ללמוד מהמשחק הזה. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר. אני עדיין בשלב שבו אני לומד את הקבוצה ואיש לא יכול להגיד לי שאין פה שחקנים טובים. עוד יומיים אנחנו יוצאים למחנה האימונים ונשפר שם את הכושר".

מתיאוס נשאל באשר לסגל שייצא ביום ראשון למחנה והשיב: "אני יושב על הרשימה ורק מחר אפרסם אותה. יכול להיות שאבחן באוסטריה שחקנים זרים, אבל אתם תצטרכו לבוא לראות אותם". הראשון שמשלם את מחיר ההפסד להפועל חיפה הוא הקשר יוסי רוזן, שנבחן בשבועיים האחרונים בקבוצה. רוזן קיבל הודעה ממתיאוס שהוא משחרר אותו והוא לא יצטרף למחנה האימונים.

בנתניה עושים מאמצים של הרגע האחרון לקבוע פגישה נוספת עם ברוך דגו, במטרה לצרפו לסגל שייצא ביום ראשון למחנה. גם סוגיית אורי אוזן עדיין עומדת על הפרק. בעקבות היכולת החלשה של הקבוצה, והעובדה שמתיאוס מבין שהקבוצה, שלא נבנתה על ידו, בעת ששימש כפרשן ביורו, הינה קבוצה חלשה, ייתכנו הפתעות במהלך סוף השבוע, כשייתכן שמתיאוס ישחרר מהנסיעה שחקנים נוספים. בנתניה לוקחים בחשבון את העובדה שאיתי שכטר, גולן חרמון ופרנסיס קיויו לא מתאמנים, ולא נטלו חלק במשחקי האימון.. יחד עם זאת ברור שנתניה לא נראית טוב, ולכן שמם של דגו ואוזן שוב על הפרק.

הקבוצה סובלת בעיקר מבעיות בהגנה. אבי סטרול שעזב שעזב הותיר חור ענק, אותו ניסה למלא היום קלמי סבן שתופקד כבלם לצידו של לואיס מרין, ואילו דלה ימפולסקי תופקד כמגן ימני. למתיאוס יש גם בעיות גדולות בקישור האחורי, כשעדיין רביד גזל ושליו מנשה שהצטרפו לאחרונה לקבוצה אינם מחוברים.

הפועל חיפה הובילה משער של ערן לוי בבעיטה חופשית בדקה ה-33. דדי בן דיין השווה ל-1:1 בפתיחת המחצית השניה, אך חיפה הגיבה בעוד שני שערים, יחיאל צגאי רק צימק בסיום. בנתניה כעסו מאוד על השיפוט של אסף קינן שהתעלם, לטענתם, מהכשלה ברורה על אובודו אוקוצ'ה ברחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully