וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסומבו מתקרב לסכנין, טל חן סיכם

יצחק סולומון וקרן שמש

11.7.2008 / 13:22

יממה לפני הגומלין מול רנובה, בני סכנין מתחזקת בשני שחקני הפועל ת"א, שאמורים לחתום בימים הקרובים. חן: "באתי למקום שרוצה אותי"

קשרה האחורי של הפועל תל אביב, מזואה אנסומבו, קרוב לסיכום בבני סכנין ועשוי לשחק בעונה הקרובה אצל פרדי דוד. סכנין היא קבוצתו החמישית של הקשר הקונגולזי, שהגיע לארץ ב-2003 והחל לשחק בהפועל חיפה. התחנות הבאות שלו בקריירה בארץ היו בבית"ר ירושלים, מכבי נתניה והפועל תל אביב, וכעת כאמור סכנין, שביקשה לקלוט אותו, תזכה בשירותיו.

אנסומבו אמור להשתכר בכ-150 אלף דולר ופרטי העסקה אמורים להיות מושלמים היום. יו"ר הקבוצה, מאזן גנאים, סיפר: "הדברים אכן קרובים לסיכום אך חסרים מספר פרטים קטנים. אני מאוד מקווה שהיום אנסומבו יוכרז כשחקנה של בני סכנין".

מלבד אנסומבו, שחקן נוסף של הפועל תל אביב, טל חן, סיכם היום בקבוצה. חן סיכם לעונה אחת וישתכר בה 120 אלף דולר. הבלם, שישחק בהגנה לצידו של יא יא פטי, אמר: "באתי למקום שרוצה אותי, זה מקום טוב. אני שמח להצטרף לבני סכנין. יש לפרדי דוד ולמאזן גנאים משקל גדול בהגעה שלי. בהזדמנות הזו אני רוצה להודות לסוכן שלי ניר מנחם. אנחנו הולכים לתת עונה טובה ואני מצפה לכך".

עדכון ראשון: 11/7/08 8:10
עדכון אחרון: 11/7/08 13:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully