וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במשחק האחרון ראינו שדברים מתחברים"

קרן שמש

11.7.2008 / 7:21

יגאל אנטבי והפועל תל אביב נחתו בארץ אחרי מחנה האימונים באוסטריה. גוטמן: "נכין את עצמינו כמו שצריך למשחק בגביע אופ"א"

הפועל תל אביב נחתה הלילה (שישי) בארץ לאחר ששהתה עשרה ימים במחנה אימונים באוסטריה. עשרות אוהדים המתינו להגעת הקבוצה בשדה התעופה כדי לעודד ולתמוך בשחקנים.

מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, סיכם את המחנה ומטרותיו: "זה היה מחנה מאוד משולב, מחנה שנועד מצד אחד להכין את הקבוצה למשחק ראשון בגביע אופ"א ומצד שני לא להעמיס על השחקנים יותר מידי. הייתי מאוד מרוצה מהמשחק האחרון שלנו מול הרטה ברלין כמו שהייתי מאוד לא מרוצה מהמשחק מול מאריבור. ביום ראשון אנחנו חוזרים לאימונים ונכין את עצמנו כמו שצריך למשחק הקרוב".

יגאל אנטבי הוסיף: "היה לנו מחנה טוב, כולם עבדו קשה והיו אימונים טובים. נכון שבמשחקים לא כל כך הלך לנו, אבל במשחק האחרון ראינו שהדברים יותר התחברו, כך שאני אופטימי. במשחקים הראשונים היה לנו סגל חסר ובהמשך דגלאס דה סילבה ובן לוז עשו לנו טוב. אני מאמין שנתחזק בעוד שחקנים שישדרגו אותנו. ביום חמישי אנחנו מקווים לניצחון, נבוא על מנת לנצח ואני מאמין שיהיה טוב".

מאמן האדומים לא היה מודע לצו הסגירה שהוציאה המשטרה על האצטדיון בראשון לציון (ראה ידיעה נפרדת) בו אמורה הפועל תל אביב לארח את יובנס-דוגאנה: "לא שמעתי כלום ואני לא מודע לזה. יש לנו את אריה הרשקוביץ' והוא יפתור את כל הבעיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully