וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשחק לא יתקיים משום שהוא מהווה סכנה לציבור"

קרן שמש

10.7.2008 / 22:57

מפקד משטרת ראשל"צ טוען שהאצטדיון בעירו אסור לשימוש, והפועל ת"א תיאלץ לארח את משחקה בגביע אופ"א בשבוע הבא במקום אחר

הפועל תל אביב ביקשה לארח את המשחק ביום חמישי הבא נגד יובנס דוגאנה מסן מרינו במסגרת מוקדמות גביע אופ"א, באצטדיון העירוני בראשון לציון, היות וכי בבלומפילד מבוצעות עבודות שדרוג. האצטדיון בראשון לציון אושר על ידי ההתאחדות האירופית, אך מסתבר כי משטרת ראשון לציון הוציאה צו סגירה על המקום, בטענה כי המקום אינו עומד בתנאי הבטיחות הנדרשים. מפקד משטרת ראשון לציון, סגן ניצב עמיחי אשד מסביר: "המגרש אסור לשימוש במסגרת צו סגירה שהוצאנו בסוף העונה, וזאת על מנת ולהבטיח שמקום יעמוד בכל תנאי הבטיחות הנדרשים. נכון להרגע המגרש אינו עומד בתנאים המאפשרים קיום של משחק, חסרים בו מעברים ויציאות מילוט".

מסתבר כי המגרש בו בחרה הפועל תל אביב לארח את משחקה הראשון במסגרת מוקדמות אופ"א, אינו עומד בתנאי הבטיחות הנדרשים כבר תקופה ארוכה וכי המגרש פעל השנה משום שקיבל אישור חריג שפג תוקפו עם סיום העונה. "היה אישור חריג כי העיירה ביקשה זמן, כרגע המקום לא מאושר. בשבוע שעבר הייתה פנייה של ההתאחדות לכדורגל לגבי השימוש במגרש ואנחנו לא אישרנו, כפי שכבר אמרתי קיים צו סגירה על המקום", אמר סגן ניצב אשד. במשטרה מטילים ספק ביכולתה של העירייה לעמוד בתנאי הבטיחות תוך שבוע. "המשחק אמור להיות ביום חמישי ולא בטוח שיספיקו לעשות את כל התיקונים. אנחנו לא הפתענו אף אחד וזה לא משהו חדש, נכון לרגע זה המשחק לא יתקיים משום שהוא מהווה סכנה לציבור".

שחקני הקבוצה ערכו הבוקר (חמישי) אימון שחרור קל לאחר המשחק אמש נגד הרטה ברלין שהסתיים בתוצאה תיקו אפס, כך למעשה סיימה הפועל תל אביב את מחנה האימונים ללא ניצחון. הקבוצה צפויה לנחות בארץ הלילה בחצות. שחקני הקבוצה יקבלו יומיים חופש ויחזרו לאימונים ביום ראשון, אז יחלו את ההכנות לקראת המשחק הראשון במסגרת סיבוב במקדמות הראשון של גביע אופ"א. ביברס נאתכו שסובל מפצעה נבדק על ידי הצוות הרפואי ונמצא כשיר, הוא צפוי לשוב לאימונים בתחילת השבוע הבא. מהראן לאלא שנפצע באימון סובל מדלקת ברגל כתוצאה מהמכה שספג וצפוי לקבל מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully