וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון מנדל מתקרב לבייג'ינג

10.7.2008 / 15:59

בית הדין של הועד האולימפי קבע כי יש ראיות לכאורה להרשעתו של השחיין היווני, והסמיך ועדה שתחליט בעניין מנדל. ערעור דודי סלע נדחה

בעניינו של מנדל החליט בית הדין, בהתאם לחומרים וראיות שהוצגו בפניו יש בכך משום ראיה להרשעתו של השחיין היווני על ידי גופי המשמעת ביוון. לאור זאת, הורה בית הדין להעביר את עניינו של השחיין מנדל לדיון בפני וועדה מיוחדת שהוסמכה על ידי מליאת הוועד האולימפי בישיבתה האחרונה. הוועדה תתכנס ביום ראשון הקרוב (13.7.08), ועל פי הוראת בית הדין תדון הוועדה בעניינו של מנדל ותשקול הן את ההשלכות המשפטיות והן את הספורטיביות הנובעות מהרשעתו של השחיין היווני.

הוועדה תגיש המלצותיה להנהלת הוועד האולימפי שתתכנס באותו היום. הוועדה תורכב מיו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, מזכיר הכבוד אריה רוזנצוויג, יו"ר מנהלת הספורט ההישג, עו"ד שמואל זיסמן, יו"ר וועדת הספורט של הוועד האולימפי, עו"ד נעם צבי (שלא ידון בענייני השחייה) ומנהל היחידה לספורט הישגי, גילי לוסטיג.

בעניינו של דודי סלע, בית הדין דחה את ערעורו של איגוד הטניס וקבע כי דודי סלע לא השיג את המיקום בדירוג העולמי, שנדרש על פי הקריטריון ישראלי, עד ליום 9.6.08 (1-50). בית הדין קבע כי הדירוג העולמי המחייב, לפי הקריטריונים, הוא דירוג ה- ATP, ולא דירוג אחר שאיגוד הטניס טען שיש להתחשב בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully