וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נימבה הודיע: "הטיסה בוטלה", ויזה ועזריאל חתמו

10.7.2008 / 13:23

החלוץ הקונגולזי עדיין מתעכב. הקשר הפרואני של בית"ר ירושלים חתם בשורות העולה החדשה. באותו מעמד חתם גם חן עזריאל

החלוץ הקונגולזי פטי נימבה שהיה אמור להגיע היום (חמישי) לישראל בכדי להשתתף באימוני הפועל פתח תקוה, לא עלה על טיסה ואמר לראשי הקבוצה: "הטיסה שלי בוטלה, אנסה להגיע מחר". כזכור, החלוץ קיבל ארכה של שבוע להגיע לישראל משום שביקש מהצוות המקצועי להאריך את חופשת המולדת. גם צמד הגנאים של הארטס אוף ליונס, הבלם ג'ון בויה והחלוץ עמנואל אוסיי בנאיני היה אמורים להגיע ארצה השבוע אבל להפתעת נציג המועדון שיכה בשדה התעופה, הם לא היו על המטוס. השניים לא יצרו קשר עם אנשי המועדון אבל ההערכה היא שינחתו בארץ בתחילת השבוע.

בפגישה שנערכה הבוקר בין נציגי הנהלות הפועל פתח תקוה ובית"ר ירושלים, חתם החלוץ ג'וניור ויזה על חוזה לעונה אחת במלאבס. בפגישה נכחו המנכ"ל אפי צפריר ומנכ"ל בית"ר יצחק קורנפיין וכן הבעלים רונן אלעד. באותו מעמד, חתם גם החלוץ חן עזריאל על חוזה לעונה אחת בפתח תקוה.

הקשר דודו ביטון, ששוחרר במפתיע, מחפש קבוצה בליגה הלאומית או בליגת העל. הפועל רעננה היא אחת המועמדות. גורם במועדון אמר על שחרורו: "הוא כל הזמן היה פצוע, אבל גם לא היינו צריכים שחקן בעמדה שלו". החלוץ אחמד קסום מחזיק בחוזה לעונה אחת בקבוצה ובמועדון עדיין מתלבטים האם להשאירו.

מחר בשעה 10:00 תערוך הקבוצה משחק אימון מול הפועל עכו. המשחק ייערך בוינגייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully