וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קרה, קיי-רוד?

10.7.2008 / 12:28

פישול נדיר של הקלוזר של האיינג'לס העניק לטקסס ניצחון 4:5. הרד סוקס טאטאו את מינסוטה והתקרבו לטמפה ביי שהפסידה ליאנקיז

יום חמישי הוא יומו של הסיקור המקוצר. מחר נשוב למתכונת רגילה.

AL: הומר בן שתי ריצות של ג'וש המילטון על הראש של פרנסיסקו רודריגז העניק לטקסס ניצחון 4:5 על לוס אנג'לס איינג'לס, כשקיי-רוד שובר בפעם השלישית העונה. אוקלנד לא הצליחה לנצל את הפסד האיינג'לס ונוצחה בבית 6:4 על ידי סיאטל, כשהפער נותר על חמישה משחקים בין השתיים.

במזרח העסק חם. אחרי שטמפה ביי ברחה לבוסטון למרחק של חמישה משחקים, היא נחלה הפסד שלישי ברציפות, 2:1 בניו יורק. הרד סוקס התחמקו מפתיחה לא טובה של ג'וש בקט והלמו במינסוטה 5:18, כדי לטאטא את הסדרה ולצמק את הפער לשני משחקים בלבד. הפער של היאנקיז מהרייז - 6.5 משחקים. טורונטו עברה את בולטימור, והאוריולס עברו למאזן שלילי של 45:44.

בעקבות ההפסד של מינסוטה הגדילו הוייט סוקס את הפער במרכז ל-3.5 משחקים, לאחר ניצחון של 6:7 בקנזס סיטי. דטרויט ממשיכה לשמור על מרחק סביר יחסית מהגרביים לאחר ניצחון 6:8 על קליבלנד המתפוררת.

NL: במזרח, פילדלפיה גברה על סט. לואיס 2:4, ושמרה על מרחק של משחק וחצי מהמטס ומפלורידה שניצחו גם הן. המטס, מאחורי יוהאן סנטנה (חמישה אינינגים בלבד), השביתו שוב את סן פרנסיסקו 0:5, המארלינס גברו על סן דייגו 1:3.

במרכז ממשיכים הקאבס לעשות חיל. קרלוס זמבראנו הרשה רק חבטה אחת בשמונה אינינגים, הכיש חמישה ושיקגו ניצחה את סינסינטי 1:5. היא הגדילה את הפער מסט. לואיס ל-4.5 משחקים וממילווקי לחמישה, לאחר שהברוורס הפסידו לקולורדו 8:3. יוסטון ניצחה את פיטסבורג 4:6. במערב חזרו הדודג'רס לפסגה לאחר שגברו על אטלנטה 1:2, בעוד אריזונה מפסידה בוושינגטון 5:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully