וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה

10.7.2008 / 19:29

לאחר שהאוהדיה פוצצו את אימון הבכורה, הוכיחו שחקני מכבי חיפה כי ההתלהבות מוצדקת, וניצחו את בני יהודה 0:2 (רפאלוב, קטן) במשחק אימון

לאחר שאוהדיה פרצו לאימון הבכורה, וראשיה ביטלו את משחק האימון נגד מכבי תל אביב מחשש לבלגאן נוסף, ערכה הערב (חמישי) מכבי חיפה את משחק האימון הראשון שלה העונה, נגד בני יהודה. שתי הקבוצות הגיעו למגרש בכפר גלים במטרה לבחון מספר שחקנים ושיטות משחק, ולאחר 90 דקות עושה רושם כי מכבי חיפה נראית לא רע בכלל, אחרי ניצחון 0:2 על בני יהודה.

אמנם קשה לשפוט או לבסס חשיבה עתידית על בסיס משחק אימון חסר חשיבות אחד, אך אוהדי הקבוצה, שכבר הפגינו אופטימיות רבה כשפוצצו את אימון הבכורה של הקבוצה, יכולים להיות מרוצים. החלוץ שלומי ארבייטמן, שהחליט לצאת עם הקבוצה למחנה האימונים בכפוף להסכם בנוגע לשכרו, לא שיחק בטענה שהוא חולה. אייל משומר וגוסטבו בוקולי לא שיחקו בגלל פציעות. הבלם ליאוניד קרופניק, הקשר ג'ון קולמה והחלוץ הצעיר אייל גולסה שנרכש מטוברוק ערכו הופעת בכורה.

הקשר הקמרוני אנוג אנו נבחן והציג יכולת סבירה. בני יהודה חסרה מספר שחקני מפתח, בהם משה ואלי ביטון, תמיר כחלון אסי בלדוט וקובי מויאל. מאמן הקבוצה, גיא לוזון, נשאר בבית עקב מחלה. בהיעדרו, העבירו את המשחק חזי שירזי ויעקב אסייג, שהיו אחראיים על הקאמבק ההיסטורי של הקבוצה בעונה הקודמת.

חיפה פתחה היטב את המשחק, וכבר בדקה ה-15 עלתה ליתרון, כשליאור רפאלוב ניצל מיקום גרוע של איינוגבה, ושלח כדור מעליו שעשה דרכו לרשת. המארחים הכפילו את התוצאה בדקה ה-37, לאחר שיניב קטן שלח כדור חופשי נהדר לחיבורים. חיפה המשיכה לשלוט גם במחצית השניה, כשהמחליפים של שתי הקבוצות מילאו את כר הדשא, אך שינוי בתוצאה לא היה. הירוקים פותחים עונה עם ניצחון 0:2 וחיוך.

בסיום התייחס המאמן לשחקני הרכש. על אנו אמר: "מדובר בשחקן שיודע את העבודה, מאוד פיזי, נבחן אותו ונחליט בימים הקרובים". על ג'ון קולמה אמר: "גם קולמה וגם ליאוניד קרופניק, הפנים החדשות, השתלבו מהר מאוד. זאת לא שנה ראשונה שלהם בליגה הישראלית. חשוב שנביא שחקנים וזה ייקח לנו זמן. יש לנו בסיס טוב. יש פה איזון ושילוב בין שחקנים ותיקים וצעירים. זה הסגל ועליו נוסיף שלושה או ארבעה שחקנים. אז התמונה תהיה שלמה. אנחנו חושבים חיובי, אנחנו מחויבים לקהל שלנו, לשחק כדורגל טוב ואטרקטיבי. מכבי חיפה משנה פנים ואנחנו מחוייבים לשתף שחקנים זרים".

יניב קטן: "בסך הכל משחק אימון, אני חושב שעשינו את מה שאלישע ביקש. הקבוצה נראתה טוב, יש לנו על עוד דברים לעבוד. שחקנים נתנו את המקסימום. אמרתי באימון הפתיחה שהתחלנו משהו חדש ולכן צריך לעשות את המקסימום. יש כאן המון אנרגיות. לא יודע אם נוכל להציג יכולת טובה לאורך כל העונה. עוד מוקדם להגיד איפה נתמקם בעונה הבאה, חשוב שהקבוצה תהיה מוכנה לליגה ותיבנה כמו שצריך".

חיפה סירבה להצעה של הפועל לרכישת בן בסט

מכבי חיפה סירבה להצעה משופרת של הפועל תל אביב לרכישת כרטיסו של החלוץ עדן בן בסט. חיפה דורשת למעלה מחצי מליון דולר והפערים עומדים על כ-200 אלף דולר, לאחר ההצעה המחודשת של הפועל. בחיפה אמרו הבוקר: "הפערים גבוהים מדי. כמו שזה נראה עכשיו, בן בסט יצטרך לחפש קבוצה אחרת". בחיפה שוב הציעו לסוכנו של בן בסט, עובד קראוס, לחתום על חוזה ארוך טווח, ולהשאיל אותו להפועל תל אביב, אבל השחקן סירב.

החלוץ שלומי ארבייטמן ייפגש עם הנהלת הקבוצה, זאת לאחר שהחליט לשחק בחיפה בעונה הבאה. ארבייטמן, שהאפשרות שיחזור למועדון עלתה לפני כשבועיים, דורש לשדרג את השכר שחיפה מציעה לו, 120 אלף דולר. בחיפה נוהגים לשלם לרוב הצעירים סכום אחיד, כדי לא ליצור בעיות במשאים ומתנים. הצדדים אמורים להיפגש השבוע במטרה להגיע לעמק השווה.

במועדון כועסים על לוקאש סורמה שעמד להימכר לקבוצה הפולנית רוך צ'ורזוב, בה שיחק בעבר, אבל אז נסוג מן ההסכם וסיכם בקבוצת אדמירה ואקר מאוסטריה. כעת תצטרך חיפה להשיג הסכם עם הקבוצה האוסטרית, שישחרר אותה מההסכם עם השחקן.

החלוץ הברזילאי רנאטו אמר בימים האחרונים למקורביו כי הוא לא מוצא קבוצה בכירה בברזיל שתקלוט אותו, ובמצב העניינים החדש הוא עשוי לחזור למכבי חיפה. החלוץ שוחח עם הנהלת המועדון והודיע כי בכוונתו להגיע לארץ בימים הקרובים. רנאטו סיפר כי מספר קבצות מברזיל מעוניינות בו, אבל הוא רוצה לשחק בקבוצה בכירה. כפי שכבר נכתב בוואלה! ספורט, אם רנאטו לא יחתום עד חזרתו ארצה בקבוצה אחרת, הוא עשוי לחזור למכבי חיפה. לוואלה! ספורט נודע כי אלישע לוי הביע נכונות לצרף את השחקן אם יהיה מוכן לחזור לישראל.

הקשר האוקראיני סרגיי ריבוקה (22) ינחת מחר (שישי) בישראל ויצטרף לאימונים. החלוץ הסרבי ניקולאי דיורגוביץ' (23) יגיע לישראל ביום ראשון.

במועדון בירכו את המנכ"ל איתמר צ'יזיק לרגל העובדה שנבחר להיות אחד מ-14 חברי הנהלת התאחדות המועדונים האירופית החדשה שמחליפה את ארגון ה- G14 המפורסם. צ'יזיק, כזכור, קיבל את ההודעה בכנס היסוד של ארגון ה- ECA (התאחדות המועדונים האירופית) שנערך שלשום בניון, שוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully