וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאיר סספדס הפרואני סגר בקרית שמונה

יצחק סולומון

10.7.2008 / 13:34

הקשר בן ה-24 ששיחק עם נבחרתו בקופה אמריקה, מצטרף לקבוצה של מישל דיין. האוהדים מתחילים להתעורר וקנו 200 מנויים ביומיים

קשר שמאלי מפרו, חאיר אדסון סספדס זאגארה, בן 24, סגר היום (חמישי) בעירוני קריית שמונה. הקשר, שחקן נבחרת ארצו בקופה אמריקה האחרון, אמור להצטרף לחבריו החדשים בשבוע הבא, עם חזרת הקבוצה ממחנה האימונים בהולנד. הקשר 1.73 מ', 68 ק"ג, הרשים את המאמן, מישל דיין, שצפה בקלטות שלו.

הכדורגלן שיחק בקבוצת אוניברסריו סן מרטין מהליגה הראשונה בפרו, וברקורד שלו שתי הופעות בנבחרת ארצו. הוא נחשב לשחקן בעל יכולת טכנית גבוהה, ויהיה עזר לצידו של עושה המשחק של הקריה, גיא צרפתי, בעקבות הטענות לפיהן הייתה ירידה ביכולתה של הקבוצה במשחקים בהם צרפתי לא שולב.

היום בערב תקיים קריית שמונה את משחק האימון האחרון שלה במחנה בהולנד, מול קבוצת קראיובה הרומנית.

הקבוצה סיימה אמש (רביעי) את משחק האימון השני שלה במחנה האימונים בהולנד, בתיקו 1:1 מול קבוצת ואסלוי מהליגה הרומנית. הרומנים הובילו 0:1, במשחק שהתקיים בגשם שוטף. הצעיר תומר סויסה השווה במחצית השנייה. במשחק שהתקיים בגשם שוטף, אבל הצעיר תומר סויסה השווה במחצית השנייה. הנבחן מברזיל, מייק קריוקה, לא שותף עקב מתיחה. עבאס סואן הצטיין במשחק. היום תקיים קריית שמונה משחק אחרון במחנה, מול קראיובה הרומנית.

200 כרטיסי מנוי ב- 48 שעות, זה ההספק של מכירת כרטיסי מנוי בקריית שמונה. בקבוצה מציינים כי מעולם לא הייתה כזו היסטריה סביב הקבוצה, ואומרים כי המשחק הצפוי בגביע אופ"א הוא אחת הסיבות להסתערות של האוהדים. בקבוצה קבעו כי מחירי הכרטיסים למשחק ההיסטורי של הקבוצה בשבוע הבא (חמישי 19:00) מול קבוצת מוגרן, יהיו במחיר אחיד ויעלו 40 שקלים בלבד.

דובר הקבוצה, עדי פרג', התייחס לעניין כשאמר: "החלטנו על מחירים מוזלים באופ"א בראש ובראשונה על מנת להקל על כלל ציבור האוהדים בקריית שמונה ששואף לצפות ולהיות חלק ממשחק היסטורי זה".

בקבוצה ציינו כי סיבה נוספת לקביעת המחיר המוזל, היא על מנת למשוך גם את אוהדי הספורט והכדורגל באזור חיפה והסביבה, על מנת שיגיעו ויתמכו בנציגה הישראלית במשחק. "אנחנו קוראים לכל ציבור אוהדי הכדורגל באזור הצפון בכלל ובאזור חיפה בפרט, להגיע וליהנות ממשחק כדורגל מעניין במסגרת אירופאית", מסרו בקבוצה.

כמו כן השיקה הקבוצה שרות חדש לאוהדים לקראת המשחק ההיסטורי: רכישת כרטיסים למשחק דרך האינטרנט ובאמצעות כרטיס אשראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully