וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר כהן: "אני בדיכאון של החיים שלי"

יצחק סולומון

10.7.2008 / 10:06

קפטן בני סכנין עבר ניתוח בהול להסרת התוספתן, וייאלץ להחמיץ את משחקי האינטרטוטו הקרובים. שוער המשנה, עומרי אלון, יפתח בהרכב

שוער וקפטן בני סכנין, מאיר כהן, ייעדר ממשחק הגומלין מול רנובה המקדונית בשבת הקרובה, וגם מהמשחק הראשון מול דפורטיבו לה קורוניה, בשבת הבאה. אתמול (רביעי) בארבע לפנות בוקר עבר כהן ניתוח להסרת התוספתן בבית חולים העמק בעפולה, וכעת הוא מאושפז שם, לפחות עד יום ראשון הקרוב. "אני בדיכאון של החיים שלי", אמר כהן.

אתמול סבל כהן מחולשה רבה, ומכאבי בטן חזקים, ולא שיחק במשחק האימון של קבוצתו מול מכבי פתח תקווה (1:0). "לא יכולתי לעמוד על הרגליים בגלל הכאבים", סיפר כהן, שהופנה בערב לסדרת בדיקות מקיפה בבית החולים, וסבר כי מדובר בקלקול קיבה. כאשר הגיע לבית החולים, הופנה לעבור בדיקת CT ומשם נשלח היישר לחדר הניתוח. "אני מודה ליושב במרומים שזה קרה לי בארץ ולא במקדוניה או בבולגריה. כנראה שאלוהים אוהב אותי, ודאג שזה יקרה בארץ ולא בחו"ל. לך תדע איזה טיפול הייתי מקבל שם", אומר כהן.

את מקומו של כהן בין הקורות ימלא שוער המשנה עומרי אלון, שגם הוא לא חלם שכל כך מהר יקבל צ'אנס להוכיח את עצמו. בעונה שעברה שיחק כהן 33 משחקי ליגה, ולא החסיר אפילו אחד. "העיקר שעד הליגה אהיה כשיר", מתנחם כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully