וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי ייצא עם נתניה למחנה האימונים באוסטריה

אריק רחמיאן

9.7.2008 / 21:07

הקשר הקונגולזי, שהחזיק בדוחות חנייה בסך 5,400 יורו באוסטריה, יקבל אישור להיכנס למדינה עם מכבי נתניה. נדב קידר בדרך החוצה

סאגת אלן מסודי הסתיימה הערב (רביעי), לפחות עד להודעה חדשה. החשש שהקשר הקונגולזי לא יוכל להצטרף למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה הוסר, והשחקן יוכל לצאת בראש שקט וללא חשש שייעצר ע"י שלטונות המדינה ברגע שיגיע לאוסטריה. הכל התאפשר לאחר שהשחקן בעזרת סוכניו ובסיוע עו"ד גיל לב, סגר את החובות שהצטברו באוסטריה שהגיעו לכ-5400 יורו, בגין דוחות חניה אותם נאלצה לשלם הנהלת שטרום גרץ, שם שיחק השחקן לפני מספר שנים.

האיום שריחף מעל ראשו של השחקן בא בעקבות התביעה שהוגשה כנגדו ע"י הנהלת שטרום גרץ שתבעה את החזר הכספים. מסודי אף התחייב במסמך חתום שהועבר בפקס לשגרירות אוסטריה בישראל שהשחקן יתייצב לחקירה במשטרת אוסטריה בכל עת שיידרש, בתיאום עם הנהלת הקבוצה. בעקבות הסדרת החוב והתחייבותו של השחקן החליטה היום התובעת הכללית במשרד הפנים האוסטרי לאשר את כניסתו של השחקן לאוסטריה.

מחנה האימונים של הקבוצה של הקבוצה במלון דן בקיסריה, שהיה אמור להסתיים רק מחר, הגיע לסיומו כבר היום, לאחר שלא שוריינו עבור השחקנים חדרים במלון. בעצה אחת עם ראשי המועדון והמאמן לותר מתיאוס, הוחלט לסיים את המחנה המקוצר כבר היום.

היום לפני האימון קיים מתיאוס כהרגלו אסיפת שחקנים קצרה והתייחס למשחק אתמול, בו אומנם נתניה ניצחה את אחי נצרת בתוצאה 0:1 אבל יכולת הקבוצה היתה חלשה מאוד ומתיאוס התקשה להסתיר את אכזבתו ואמר: "במחצית הראשונה נראינו קטסטרופה וקשה היה להבחין איזה קבוצה משחקת בליגה השניה. אני מצפה ממי שמשחק לבוא ולקבל כדורים, ליהנות מהמשחק ולא לשחק בפחד".

הבלם נדב קידר בדרך לסיים את דרכו בקבוצה, ולבטל את החוזה עליו חתם רק לפני שבוע. קידר צפוי לחזור להפועל ב"ש, זאת לאחר שהבין שמתיאוס לא ממש סופר אותו. הבלם נפגש אתמול יחד עם סוכנו בלובי המלון של דן קיסריה עם חבר ההנהלה קובי בלדב והשניים ניסו לשכנע את בלדב לבטל את החוזה, בנימוק של בעיות משפחתיות הדורשות ממנו להיות קרוב לבית. בלדב סרב לבקשה ודרש מהשחקן לעמוד בחוזה עליו חתם, ואף הבטיח לסייע לו להיקלט טוב יותר בקבוצה.

קידר שלא הגיע אתמול לאימון הבוקר בנימוק שהוא פצוע ואחה"צ הודיע על פציעה בברך, נראה מדוכדך מהמצב אליו נקלע אבל בסביבתו מבינים שנתניה תתקשה לשחררו בשל מצוקת הבלמים אליו נקלעה, לאחר עזיבתו של אבי סטרול וההודעה של זאב חיימוביץ שלא לחתום בנתניה. ההנהלה החליטה העבר להעניק חופשה של כמה ימים לקידר על מנת שישהה בחיק משפחתו. קידר לא ייצא עם נתניה למחנה האימונים, וכשתשוב הקבוצה לארץ ייבחנו הדרכים ככל הנראה כיצד להיפרד מהשחקן.

למרות האכזבה שהובעה בנתניה לאחר קבלת ההודעה של חיימוביץ שלא להצטרף לקבוצה אמרו היום בנתניה "חבל, רצינו מאוד שחיימוביץ יחתום בקבוצה אבל רצונו כבודו ואנו מאחלים לו בהצלחה". הקשר יוסי רוזן שמותיר בינתיים רושם טוב על מתיאוס ייצא גם למחנה האימונים בשבוע הבא, ורק לקראת סיומו או במהלכו יחליט מתיאוס האם להחתימו.

היום עלה שוב שמו של אורי אוזן כמועמד לקבוצה, אלא שהפעם אומר גורם בנתניה: "חייבים לקחת החלטה בעניין ואם המגמה היא לצרף את אורי לקבוצה, צריך לשבת ולחתוך על מנת שהוא יצטרף למחנה האימונים יחד עם השחקנים". אוזן ממשיך להתאמן עם הפועל כפר סבא ודחה פניה של מספר קבוצות בליגת העל, ככל הנראה בשל רצונו למצות עד תום את עניין חזרתו לנתניה.

גם הערב לא התאמן החלוץ פרנסיס קיויו על הקבוצה בשל תוצאות הבדיקות הרפואיות שטרם השלים, ולעומתו איתי שכטר וגולן חרמון הפצועים ערכו אימון חלקי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully