וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים לחצו ויצחקי כנראה יחזור

אסף שקד

9.7.2008 / 12:29

ברק יצחקי, חלוצה של גנק, מתקרב לבית"ר ירושלים אחרי שיצחק שום והאוהדים ביקשו להשיבו. הפער בין בית"ר לבלגים: 200 אלף יורו

ברק יצחקי קרוב מאוד לחזרה לבית"ר ירושלים. השחקן, שעזב בינואר לגנק הבלגית, נמצא על סף חזרה לאלופה לאחר שביממה האחרונה חלה התפתחות דרמטית בנוגע לחזרתו. יצחקי, שביקר לפני שבוע במחנה האימונים של בית"ר ירושלים, לא קיבל שום רמז מבית"ר על כך שהם רוצים להחזיר אותו. לאחר השיחות הלא רשמיות בין הצדדים שהחלו לפני כחודש היה נראה כי העסקה נכנסה להקפאה, אלא שביממה האחרונה חלה תפנית בנושא.

בקשה של שום להחזיר את השחקן לבית"ר ירושלים מקרבות את השחקן מאוד לקבוצה. תחילה טענו בבית"ר כי השחקן יחזור אך ורק אם טוטו תמוז יימכר, אך אתמול בישיבה שנערכה בין הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה, הוחלט להחזיר את יצחקי לבית"ר ולהקציב כ-1.3 מיליון יורו על כרטיס השחקן שלו. ייתכן מאוד שגם לפקסים ששלחו אוהדים של הקבוצה למשרדיה הייתה השפעה על ההחלטה. בבית"ר מודעים לעובדה שחזרה של יצחקי תגדיל באופן משמעותי את כמות המנויים בעונה הקרובה. בנוסף, פריטי המזכרות של יצחקי עדיין עומדים בראש המכירות של חנות הקבוצה.

פרטי החוזה מול השחקן סוכמו כבר לפני למעלה מחודש ויצחקי צפוי להשתכר את אותו הסכום שהוא מקבל בגנק, כ-400 אלף יורו לעונה. הבלגים דרשו עד לפני שבועיים כ-3 מיליון יורו על כרטיס השחקן, אך כעת הפחיתו את הדרישה שלהם ל-1.5 מיליון יורו. הפער בין בית"ר לבלגים עומד על 200 אלף יורו, אך ההערכה היא כי גם הפער הזה יצטמצם ויצחקי יימכר בחזרה לבית"ר ב-1.4 מיליון יורו.

החלוץ האורוגוואי סבסטיאן אבראו ינחת היום (רביעי) בערב בישראל ומחר יערוך את אימון הבכורה שלו בישראל. היום בשעה 16:45 תערוך הקבוצה אימון בבית וגן, אימון ממנו צפוי להיעדר המגן כריסטיאן אלברז, שצפוי לעבור ניתוח בשבוע הקרוב. הצ'יליאני ככל הנראה יחמיץ את מחנה האימונים בשוויץ, ובבית"ר יבחנו בימים הקרובים כיצד לפעול בנושא מחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully