וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: "מי שגבר, שיגיד לי שלא הראיתי נכונות להישאר"

קרן שמש

9.7.2008 / 11:36

שלומי ארבייטמן לא מבין למה הפועל תל אביב לא השאירה אותו ומספר: ”נתנו לי תחושה שזה סגור. אני לא חושב שאיכזבתי אנשים שם”

בימים הקרובים אמור שלומי ארבייטמן לסכם את תנאיו במכבי חיפה. השחקן שקל לקבל הצעה מפתה מרומניה ולעבור לשחק שם, אך בסופו של דבר החליט להישאר בארץ והוא צפוי לחזור למדים הירוקים. ארבייטמן, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל תל אביב, מתחיל תקופה חדשה בעוד האדומים עדיין מחפשים דרכים לחזק את ההתקפה, למרות שסמואל יבואה ומהראן ללה חתומים ועדן בן בסט בדרך.

ארבייטמן האמין כי שבהפועל תל אביב לא יוותרו עליו ויבקשו לרכוש את כרטיסו. לקראת סיום העונה הוא היה די בטוח שימשיך, על כך אמר בראיון לוואלה! ספורט: "היו דיבורים שאמשיך, נתנו לי תחושה שזה סגור. אמרו לי 'שלומי, הדברים צריכים להיסגר השבוע. תשב איתם השבוע ונסגור עניינים לעונה הבאה'.

"הדברים האלה היו משהו כמו שבוע לפני גמר הגביע, חודש לפני סיום העונה, אבל מאז שום דבר לא קרה. אני לא אשקר, האמנתי שהם יקנו אותי וזה מה שנתנו לי להרגיש, אבל לא נורא", הוסיף ארבייטמן. "למה זה לא קרה? לא יודע, נתתי מאה אחוז מעצמי לקבוצה, האמנתי שאני אשאר, הבנתי שקונים אותי, שהם יממשו את האופציה. אני לא יודע אם העניין הכספי זה מה שהפריע. אני לא נכנס לזה. הדברים לא היו תלויים בי, אבל ככה זה בכדורגל, אין לי תלונות לאף אחד".

על ההחלטה להצטרף למכבי חיפה, אמר החלוץ הצעיר: "עכשיו אני בחיפה, וזה מועדון גדול שכיף להיות בו. אני מאוד מרוצה, המשכתי הלאה, מה שהיה היה, עכשיו ממשיכים קדימה". למרות הדברים, ארבייטמן זוכר לטובה את התקופה הקצרה שלבש אדום: "היה לי חיבור טוב עם הקהל. זה תענוג שיש מי שמעודד אותך כך. עם זאת, הסתדרתי והתחברתי לכל קהל אוהדים של המועדונים בהם שיחקתי, כך שחשוב לומר שהקהל של חיפה הוא קהל מצוין, שיודע איך לעודד את השחקנים שלו".

"נתתי הכל, מאה אחוז"

על העונה הקשה שעברה על הפועל תל אביב והתפקיד המרכזי שהוא לקח חלק, אמר: "נכון שגוטמן עשה מאמצים להביא אותי. אני לא חושב שאיכזבתי, אני חושב שלהגיע למקום חדש כקבוצה שנמצאת בתחתית זה לא קל. ידעתי מה המשמעות ונתתי את כל כולי. תמיד יש עוד מה לתת, אבל אני לא חושב שאכזבתי אנשים. היו לי שערים חשובים. אם יש מי שחושב שלא נתתי מספיק, זה לא נכון. קורה שלא הולך. זה לא קשור למה שנותנים במגרש כי לוקח זמן להתאקלם. חשוב שיידעו שנתתי את הכל, מאה אחוז".

למרות הדברים הללו, בהפועל תל אביב יש מי שטוען שארבייטמן עצמו לא הראה נכונות להמשיך בקבוצה. ההצעות מבית"ר ירושלים יחד עם הביקורים ברומניה גרמו לבכירים בקבוצה לחשוב כי ארבייטמן אולי מחפש בית אחר. ארבייטמן מכחיש את הטענות הללו ומבהיר: "אני לא הראיתי נכונות? מי שאמר כזה דבר, שיבוא ויגיד לי בעיניים. מי שגבר, שיבוא ויגיד לי שלא הראיתי נכונות להישאר. הגעתי להפועל תל אביב כדי לשחק, התעקשתי לעבור והגעתי לשם. התקופה בהפועל עשתה לי טוב, התחברתי למועדון מהר, הרגשתי שם בבית. לא נתתי תחושה שאני לא רוצה להישאר. כרגע אני שחקן של חיפה ואני מאושר על כך. חיפה זה מועדון שגרם לי להרגיש בבית. מה שהיה בהפועל היה, עכשיו אני מתחיל דרך חדשה ומצפה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully