וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיגעון במערב התיכון

9.7.2008 / 12:44

אחרי מילווקי, הקאבס לא שקטו על השמרים והעבירו את ריץ' הארדן בטרייד של שישה שחקנים עם אוקלנד. סבאתיה, אגב, ניצח בבכורה

ה-NL מרכז רושף וגועש. אחרי שמילווקי העבירה לשורותיה את סי.סי. סבאתיה, שיקגו קאבס החליטה לענות ובגדול. הקאבס צירפו לשורותיהם את האס של אוקלנד, ריץ' הארדן, ואת המגיש צ'אד גאודין תמורת ארבעה שחקנים - המגיש שון גלאגר, האאוטפילדרים מאט מרטון ואריק פטרסון וג'וש דונאלדסון מהמיינורס. אם הארדן יישאר בריא (וזה סימן שאלה גדול), הקאביז ישתמשו בו ובקרלוס זמבראנו כפאנץ' 1-2 שיתחרה עם בן שיטס וסבאתיה.

"לא היו הרבה מגישים שיכולנו להביא, אז התרכזנו במגיש אחד והבאנו אותו", אמר ג'ים הנדרי, ה-GM של הקאבס, ושלל את הסברה שמדובר בצעד נגד לעסקה של הברוורס: "זה לא היה מהלך תגובה, רצינו את הארדן כבר לפני שלושה שבועות". להארדן יש חוזה עד סיום עונת 2009, משמע שהוא ישחק בקאבס בעונה וחצי הקרובות.

ובאשר לסבאתיה, הוא ניצח במשחק הבכורה שלו עם מילווקי את קולורדו 3:7, לאחר שהגיש שישה אינינגים וקטל חמישה חובטים. ריאן בראון חבט להומר מספר 22 העונה והברוורס ממשיכים לדרוך על בהונות הקאביז. מארק רדמן רשם את ההפסד.

בשיקגו עשה ריאן דמפסטר היסטוריה, כשהפך למגיש הראשון של הקאבס מזה 31 שנה לרשום 10 ניצחונות בכל ההכרעות הביתיות הראשונות שלו (איזו סטטיסטיקה מוזרה). הקאביז ניצחו את סינסינטי באותה תוצאה, 3:7, וממשיכים להוליך את הבית. ג'ובאני סוטו ומייק פונטנו חבטו להומרים, ארון הראנג רשם הפסד מספר 11 העונה ברדס.

בוסטון במירוץ - בזכות היאנקיז

בוסטון - מינסוטה 5:6

הטווינס עשו את התרגיל שאותו עושים בדרך כלל דווקא הרד סוקס, הרשו ארבע ריצות באינינג השמיני ואיבדו יתרון 2:5 כדי להפסיד בפעם השניה בסדרה. ניק בלקבורן הגיש היטב במשך 6.2 אינינגים והיה בעמדת ניצחון, אבל אז החלו מחבטי הגרביים לעבוד. מני רמירז השווה ל-5:5 עם הומר בן שתי ריצות וקווין יוקיליס הכניס את ברנדון מוס הביתה, כדי לרשום מהפך ולהעניק לרד סוקס ניצחון יקר. דייויד ארדסמה זכה בניצחון, מאט גרייר היה אחראי לפישול הגדול ולהפסד, ג'ונתן פפלבון שמר והרד סוקס התקרבו לכדי שלושה משחקים בלבד מטמפה ביי שהפסידה בניו יורק.


ניו יורק יאנקיז - טמפה ביי 0:5

אנדי פטיט הגיש שמונה אינינגים אדירים עם חמישה טיגונים, והפסים קירבו לא רק את בוסטון לרייז אלא גם את עצמם, כשכעת הם רחוקים מהם 7.5 משחקים. דרק ג'יטר רשם שתי חבטות, שני ריביז ומספר מהלכי הגנה מעולים שעזרו לפטיט לשמור על 0 ברשימת ריצות החובה. מלקי קבררה עם הומר, סקוט קאזמיר עם ההפסד.


דטרויט - קליבלנד 2:9

זו הייתה אמורה להיות המשבצת של סי.סי. סבאתיה, אבל ג'רמי סאוורס פתח במקומו והאינדיאנס שילמו מחיר. מיגל קבררה חבט לשני הומרים, מרקוס ת'יימס ואיבאן רודריגז הוסיפו אחד כל אחד וג'סטין ורלאנדר ממשיך ליישר את הסטטיסטיקה עם ניצחון שישי העונה אחרי שבעה ושבעה ו-ERA שירד ל-4.24. ג'וני פראלטה עם הומר לאינדיאנס.


טורונטו - בולטימור 6:7

הבלו ג'ייז ניצלו שגיאה הגנתית של פרדי ביינום כדי לשים ריצה על הלוח באינינג התשיעי ולהעניק לבי ג'יי ריאן ניצחון. כל זה קרה אחרי שבאינינג השביעי חזרה טורונטו מפיגור 6:2 עם ארבע ריצות. אוברי האף עם הומר לבולטימור, ג'ים ג'ונסון עם ההפסד.


אוקלנד - סיאטל 0:2

עם ריץ' הארדן, בלי ריץ' הארדן, לאייז יש את ג'סטין דוקשר, שהפך פתאום לאס החדש של הקבוצה. דוקשר הגיש תשעה אינינגים והרשה ארבע חבטות בלבד, כשהוא מכניע בדואל את, תנשמו עמוק, קרלוס סילבה שרשם שמונה וחמישה. האייז עדיין לא ויתרו על המאבק לפלייאוף.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 2:3

בטח לא כשהחבר'ה מאנהיים לא מצליחים לסובב את המחבט מול הריינג'רס. ג'ו סונדרס גמא את כל המרחק בלוס אנג'לס עם שמונה וחמישה, אבל נכנע למאט הריסון, שרשם בכורה חלומית במייג'ורס עם שבעה אינינגים וניצחון. כריס דייויס חבט להומר וסי.ג'יי. ווילסון רשם את הניצחון.


קנזס סיטי - שיקגו וייט סוקס 8:7

ההפסדים של מינסוטה עושים רק טוב לגרביים, שממשיכים לצבור תאוצה בצמרת המרכז למרות יכולת הגשה לא טובה של חוזה קונטרראס והבולפן. בהיעדרו של בובי "קיבלתי הרעלת קיבה אחרי שאכלתי במסעדה אסייאתית בדאון טאון. מה, אף פעם לא קיבלתם הרעלת קיבה במסעדה אסייאתית?" ג'נקס, נכשל סקוט ליינברינק במלאכת השמירה באינינג ה-11, כשלאחר שהוייט סוקס כבר עלו ל-5:7 הם נשברו ל-7:7. אבל אז הגיע האינינג ה-13, שבוא הכניס אורלנדו קבררה את אלכסי רמירז הביתה ובא לאוזי גיין גואל. ג'ו קרידי עם הומר לשיקגו, ניק מאסט עם הניצחון ורובינסון טחדה עם ההפסד.

המטס נכנסו לגרוב

ניו יורק מטס - סן פרנסיסקו 0:7

ניצחון רביעי ברציפות למטס, וזה אומר שהם צמודים-צמודים לפילדלפיה ולפלורידה במזרח המבעבע. שבעה וחמישה מצוינים של מייק פלפרי העניקו לו ניצחון שביעי העונה, כשהוא גובר על טים לינסקאם, שספג ארבע ריצות חובה והפסד. קרלוס בלטראן, קרלוס דלגאדו ופרננדו טאטיס עם הומרים.


פילדלפיה - סט. לואיס 2:0

וואו, כמה חם שם במזרח. ההפסד של הפיליז הוריד את הפער מהמטס ל-1.5 משחקים, כשפלורידה, שנוצחה אף היא, נותרת גם כן עם 1.5 מאחור. ג'ואל פיניירו הגיש 6.1 אינינגים וקטל שלושה חובטים, ריק אנקייל וריאן לודוויק חבטו להומרים וריאן פרנקלין סיפק את השמירה. שבעה ושמונה לקול האמלס בהפסד.


וושינגטון - אריזונה 2:0

ברנדון ווב כבר לא הולך רחוק מדי במספר האינינגים שהוא מגיש, אבל גם שישה ושישה זה מספיק כדי לנצח את וושינגטון, בדרך ל-13 שלו העונה. הדיאמונדבקס חזרו למאזן חצוי ולפסגת המערב, בעקבות ההפסד של הדודג'רס.


לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 9:3

בריאן מק'קאן המעולה חבט לשני הומרים ומארק טשיירה הוסיף אחד, והדודג'רס חטפו סטירה כדי לסיים את השהות הקצרה שלהם בראש הבית. שישה ושישה לג'ייר ג'רג'נס, הפסד לצ'אד בילינגסלי.


פיטסבורג - יוסטון 3:4

מה אתם יודעים? הפייראטס חסרי השאיפות כבר עם מאזן 47:42, בעוד האסטרוס ממשיכים לצלול עם מאזן 50:41. נייט מקלאות' חבט לסינגל בן שתי ריצות באינינג השמיני על דאג ברוקייל וחתם מהפך בן שלוש ריצות באינינג, מפיגור 3:1 ליתרון. מקלאות' ואדם לה רוש חבטו להומרים, ג'ון גראבו זכה בניצחון ודמאסו מארטה בשמירה. קרלוס לי והאנטר פנס עם הומרים ליוסטון.


סן דייגו - פלורידה 1:10

משהו מוזר קרה בפטקו פארק, כשהפאדרס שמו עשר ריצות על הלוח, מאורע יותר נדיר מירידה במשקל של בובי "פעם אחרונה שאני הולך למסעדה האסייאתית הזו" ג'נקס. רנדי וולף הגיש שבעה וטיגן שבעה, סקוט היירסטון ובריאן מירו חבטו להומרים, כשבפלורידה מפסיד אנדרו מילר וג'רמי הרמידה חובט להומר.

טבלאות

AL - מזרח:

1. טמפה ביי רייז 34:55
2. בוסטון רד סוקס 39:54 (3 משחקים מאחור)
3. ניו יורק יאנקיז 42:48 (7.5)
4. בולטימור אוריולס 44:44
5. טורונטו בלו ג'ייז 47:43

מרכז:

1. שיקגו וייט סוקס 37:52
2. מינסוטה טווינס 40:50 (2.5 משחקים מאחור)
3. דטרויט טייגרס 44:45 (7)
4. קנזס סיטי רויאלס 51:40
5. קליבלנד אינדיאנס 52:37

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס מאנהיים 36:54
2.. אוקלנד אתלטיקס 41:49 (5 משחקים מאחור)
3. טקסס ריינג'רס 44:47 (7.5)
4. סיאטל מארינרס 55:35


NL - מזרח:

1. פילדלפיה פיליז 43:48
2. פלורידה מארלינס 44:46 (1.5 משחקים מאחור)
3. ניו יורק מטס 44:46 (1.5)
4. אטלנטה ברייבס 48:43
5. וושינגטון נשיונאלס 57:34

מרכז:

1. שיקגו קאבס 36:54
2. סט. לואיס קרדינלס 40:51 (3.5 משחקים מאחור)
3. מילווקי ברוורס 40:50 (4)
4. סינסינטי רדס 48:43
5. פיטסבורג פייראטס 47:42
6. יוסטון אסטרוס 50:41

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 45:45
2. לוס אנג'לס דודג'רס 46:44 (משחק אחד מאחור)
3. סן פרנסיסקו ג'איינטס 51:39
4. קולורדו רוקיז 53:38
5. סן דייגו פאדרס 55:36

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully