וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נו, מתי כבר יתאחד צ'ירסוואה עם קרית שמונה?

יצחק סולומון

9.7.2008 / 7:42

הקשר טרם הגיע למחנה האימון בהולנד, ויחמיץ את המשחק מול מוגרן באופ"א, כי לא נרשם בזמן. הקבוצה תערוך משחק אימון מול ואסלוי הרומנית

הפועל קרית שמונה, העורכת מחנה אימונים בעיר ריידן שבהולנד, תקיים הערב (רביעי) משחק אימון שני במחנה, מול קבוצת ואסלוי מרומניה, שסיימה את העונה שעברה במקום השביעי בטבלה. ואסלוי משחקת רק שלוש עונות בליגה הבכירה, ובעבר שיחק בשורותיה הישראלי קובי נכטיילר. בינואר האחרון, היה אמור להצטרף לקרית שמונה קשר מסטיאווה בוקרשט, מריוס קרויטרו, שהעדיף בסופו של דבר את ואסלוי על פני קרית שמונה.

מי שיערוך הופעת בכורה בקבוצה, הוא החלוץ הברזילאי, מייקל קאריובה, שהגיע שלשום למבחנים בקריה. המאמן מישל דיין יבחן את הברזילאי, שאם ירשים, יחזור עם הקבוצה לארץ. , בן 26, שיחק בקבוצת ראמו מהליגה הראשונה בברזיל.

בקבוצה לא מבינים מה עובר על הקשר גואל צ'ירסוואה, שעדיין לא הגיע למחנה. במסיבת העיתונאים לרגל פתיחת העונה, אמר היושב ראש, איזי שירצקי, כי מישל דיין לחץ עליו להשאיר את צ'ירסוואה. "זה עלה לנו לא מעט כסף, אבל עשיתי מה שמישל ביקש", הסביר שירצקי. כעת מתקשים בקריה להסביר את היעדרותו של השחקן, שאמור להשתכר כ- 160 אלף דולר בעונה. בכל מקרה, צ'ירסוואה יחמיץ את המשחק מול מוגרן ממונטנגרו, ביום חמישי הבא בקריית אליעזר, משום שלא נרשם בזמן.

בינתיים ממשיכים שחקני הקריה לעשות שעות נוספות במחנה, תוך כדי הסתגלות למזג אוויר הפכפך. בשעות מסוימות יורד גשם עז, ובשעות אחרות חם מאוד. "אין מה לעשות, גם לזה צריכים להתרגל", אומרים שחקנים בקבוצה.

בינתיים בארץ נכנסת להילוך גבוה מכירת כרטיסי המנוי המוזלים, במסגרת המבצע מנוי לכל כיס שמארגנת ההנהלה. דובר הקבוצה, עדי פרג', מזכיר כי אוהדים שירכשו מנוי, יזכו לכרטיס כניסה חינם למשחק גביע אופ"א מול מוגרן ממונטנגרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully