וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש האמיתי של מייקל ויק

8.7.2008 / 21:15

רוצח הכלבים ימלא טפסים להגנה מפני פשיטת רגל בעקבות חובות לנושים. פארב וסוכנו שולחים הודעות ל-GM של הפאקרס, שבינתיים מתעלם

לא ברור אם עונש המאסר שקיבל רוצח הכלבים מייקל ויק יהפוך אותו לאדם טוב יותר, אבל עונש משמעותי אחד הוא כבר קיבל. ויק טוען שהוא חייב בין 10 ל-50 מיליון דולר ומילא ניירות ל"צ'פטר 11", תוכנית הגנה לפשיטת רגל.

לאחר שויק הודה בארגון קרבות כלבים ובהשתתפות ברציחתם הוא נכנס לכלא, ובמקביל איבד את חוזה הענק מאטלנטה פאלקונס ואת השותפות עם ספונסרים גדולים שעימם עבד על חוזי פירסום. הוא החל ללוות כספים, וכעת הוא טוען שהעובדה שהפסיק לשחק פוטבול מונעת ממנו להחזיר את החובות. השיחרור שלו צפוי להיות באוקטובר 2009.

ברט פארב חוזר או לא חוזר לגרין ביי? זה עדיין לא ברור ושני הצדדים שומרים על עירפול, אבל מסתבר שהקשר חי וקיים. תחנת טלוויזיה במילווקי דיווחה כי פארב שלח הודעת טקסט ל-GM של הפאקרס, טד תומפסון, ונענה: "אני בחופשה, נדבר כשאשוב ממנה". תומפסון התעלם גם משיחות טלפון של ג'יימס קוק, סוכנו של פארב, שצפוי לבקש להסירו בתוך עשרה ימים מרשימת הפורשים.

ולפינת המסטולים: לופא טאטופו, הליינבקר המצוין של סיאטל, "זכה" לבלות יום אחד בבית הכלא, לאחר שנתפס נוהג בשיכרות ב-10 במאי. הוא שילם גם סכום של כ-1,300 דולר.

משטרת לאס וגאס עצרה תחילה חשוד בשוד של ג'אבון ווקר, והלילה נעצר חשוד שני בפרשה. השניים, ארפאט פאדל בן ה-30 שנתפס לפני שבועיים, ודשון תומאס בן ה-40, שוחררו בינתיים בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully