וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסו: "אחזור להיות סקאוט מכבי חיפה לאחר עונת הפרישה בהיידוק"

8.7.2008 / 17:36

הקשר שוחח עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, וסיכם עימו על חזרתו לקבוצה לאחר שיפרוש במדי היידוק ספליט. בוקולי עשוי להידחק לספסל

קשר מכבי חיפה בעונה שעברה, ג'ובאני רוסו, יהיה הסקאוט של מכבי חיפה בתום העונה הבאה, כך נקבע היום (שלישי) בשיחה בין השחקן לנשיא מכבי חיפה, יעקב שחר. רוסו שוחח עם הבעלים של חיפה בטלפון ואמר לו כי הוא מעוניין להיות הסקאוט של המועדון, אבל הוא אינו יכול לסרב להצעה לפרוש במדי היידוק ספליט, הקבוצה בה גדל ואותה הוא אוהד. רוסו אישר את הידיעה ואמר: "שוחחתי עם שחר ואני אהיה הסקאוט של מכבי חיפה בעונת 2009/10. סגרתי את התנאים שלי בהיידוק ספליט ואחרי הפרישה אחזור לחיפה".

בנוסף, במכבי חיפה מעריכים כי בעונה הבא יידחק הקשר גוסטבו בוקולי לספסל. ההערכות מגיעות על רקע שחקני הרכש שהחתים אלישע לוי, ואלה שהוא מתכוון להחתים, לצד הפציעה שעובר הקשר. בנוסף לג'ון קולמה ובירם כיאל, לוי מתכנן להחתים קשר אחורי ישראלי נוסף, וקשר קדמי זר שיתחרה עם רפאלוב על מקום בהרכב. הזר החמישי שיוחתם יהיה בעמדת החלוץ. "המצב החדש יזיז, כנראה, את בוקולי לספסל", אמר גורם בקבוצה.

העובדה שלוי מעריך מאוד את יניב קטן, עשויה גם היא ליצור בעיה בהרכב. במצב שבו קטן, קולמה וכיאל יפתחו בהרכב לצד קשר קדמי זר, עשוי גם רפאלוב לשלם מחיר. "צריך להבין שלאף שחקן, כולל גוסטבו, אין טאבו בהרכב. הוא יצטרך להילחם העונה על מקומו בהרכב הרבה יותר מאשר בעונות קודמות", מסבירים בחיפה. גם השיקום מהפציעה שעובר הקשר, לא מוסיף לבוקולי נקודות זכות. אותו גורם אמר: "קשה להאמין שהעונה נראה אותו בכל משחק בהרכב, אבל זה בוקולי. הוא יודע מתי להפתיע".

שלומי ארבייטמן שוחח אתמול (שני) עם המאמן אלישע לוי. זאת השיחה השנייה שמקיימים השניים בנוגע לעונה הבאה. ארבייטמן, שלא מעוניין לשחק ברומניה, הודיע כי יחליט בקרוב היכן ישחק. בחיפה מעריכים שהחלוץ ייצא ב-22 ביולי למחנה האימונים באוסטריה. מקורב לארבייטמן אמר: "עכשיו נותר רק לסכם את התנאים הכספיים שלו בקבוצה". בהמשך לידיעה בוואלה! ספורט בנוגע לעתידם של החלוצים תומר חמד ואושרי גיטא בקבוצה, נראה כי לאחר ההכרזה הרשמית על הצטרפותו של ארבייטמן, לפחות אחד מהשניים יעזוב את הקבוצה.

עדכון ראשון: 15:24
עדכון אחרון: 17:36

צ'יזיק מביא כבוד

בכנס היסוד של ארגון ה- ECA (התאחדות המועדונים האירופית) שנערך בניון, שוויץ, נבחר מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, לאחד מ-14 חברי הנהלת התאחדות המועדונים האירופית. ההתאחדות החדשה מחליפה את ארגון ה- G14 הקודם והמפורסם.

צ'יזיק הגיב לבחירה בו: "כבוד גדול מאוד נפל בחלקה של מכבי חיפה ובחלקי, שבזכות הישגיה ופועלו של נשיאה, יעקב שחר, העמיקה את המודעות וההכרה בכדורגל הישראלי למקומות החשובים של אופ"א.

"הבחירה האישית הפתיעה אותי מאוד. הגשתי את מועמדותי לפני מספר חודשים יחד עם עוד עשרות מנכ"לים ממועדונים מפורסמים ביבשת. כשהקריאו את שמות החברים שנבחרו, נותרתי לרגע בהרגשה משונה. תוך שניות הכל חלף, ברגע שנציגי כל המועדונים ניגשו לברכני. דבריהם הכנים חיממו את לבי. חשתי במלוא העוצמה את היתד שמכבי חיפה תקעה בכדורגל האירופי, למרות שהשנה לא נשתתף בשום מפעל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully