וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, המטס בסביבה

8.7.2008 / 12:34

עם 9:10 במשחק האחרון, המטס לקחו 3 מ-4 בפילדלפיה והתקרבו לכדי 2.5 משחקים מהפסגה. כמעט פרפקטו לקורודה מהדודג'רס

פילדלפיה - ניו יורק מטס 10:9

הבולפן של המטס עשה הכל, אבל הכל, כדי להפסיד את המשחק ולא הצליח. ביתרון 1:10 באינינג השישי החלו טוני ארמאס ג'וניור, ארון היילמן ובילי וגנר להתפרק, אבל כשהמסך ירד הצליח וגנר החלש לשמור בסופו של דבר על הניצחון של פדרו מרטינז, והמטס עלו למאזן חיובי של 44:45 וחשוב מכך - 2.5 משחקים בלבד מפילדלפיה שבפסגה. מרטינז הגיש 5.1 אינינגים בדרך לניצחון הקשה, דייויד רייט חבט להומר מספר 17. צ'ייז אטלי, ריאן הווארד, פאט ברל וג'ף ג'נקינס חבטו להומרים מאוחרים, אבל לא מנעו הפסד מאדם איטון.


סן דייגו - פלורידה 3:1

ריקי נולאסקו מרקד ומקפץ. הלהיט החדש של הליגה הגיש שמונה והכיש שבעה ונעזר בהומר של חורחה קאנטו על גרג מאדוקס, כדי לחלץ ניצחון למארלינס שהתקרבו כדי 1.5 משחקים בלבד מהפיליז. שמירה מספר 16 העונה לקווין גרג, צ'ייס האדלי עם הומר לפאדרס.


לוס אנג'לס דודג'רס - אטלנטה 0:3

הירוקי קורודה נכנס לאינינג השמיני עם פרפקט גיים - אף שחקן לא עלה לבסיס. ואז הגיע מארק טשיירה שחבט לדאבל ומנע ממנו להיכנס להיסטוריה. קורודה סיים עם תשעה אינינגים, שש הכשות וחבטת חובה בלי הולכות. הומר בן שתי ריצות לנומאר גארסיהפארה, חורחה קמפיו עם ההפסד. החשוב מכל במשחק הזה - הדודג'רס בראש המערב, עם מאזן שווה לזה של אריזונה.


פיטסבורג - יוסטון 7:10

ההגשה הברוטאלית של הפייראטס כמעט הייתה שוב בעוכריהם, אבל רונלוויס הרננדז החלש רשם את כל עשר ריצות החובה של יוסטון ונחל את ההפסד. נייט מקלאות' וריאן דואומיט חבטו להומרים, דני באוטיסטה זכה בניצחון ודמאסו מארטה בשמירה. הומר לקרלוס לי ביוסטון.


מילווקי - קולורדו 4:3

אובלדו חימנז הוא ללא ספק גיבור, לאחר שבא למילווקי הרותחת, שהציגה את סי.סי. סבאתיה כמגיש החדש שלה. חימנז השבית את האופוריה עם שבעה ושבעה, כשבריאן פואנטס מחזיק מעמד מקאמבק של הברוורס ורושם שמירה למרות שלוש ריצות של מילווקי שצימקו באינינג השמיני מ-4:0 ל-4:3. הומרים למאט הולידיי בקולורדו ולפרינס פילדר ממילווקי, הפסד לסת' מקלונג.

AL: בקושי בקושי, בוסטון

טמפה ביי - קנזס סיטי 7:4

למרות שג'ואקים סוריה הסגיר הומר משווה לקרלוס פניה באינינג התשיעי, הגיע ג'ון באק בעשירי ועם הומר בן שלוש ריצות מידי דן ווילר העלה את הרויאלס ל-3:6. אחר כך הגיע עוד הומר של מייק אבילס על ווילר, והומר נוסף של אריק הינסקי על סוריה לא מנע מהקלוזר של קנזס סיטי לרשום ניצחון מצ'וקמק. אתמול נרשם כאן בטעות שטמפה ביי טאטאה את הסדרה, מה שכמובן לא היה נכון. אחרי ניצחון הכבוד של הרויאלס חזרה בוסטון להפרש של ארבעה משחקים מהמקום הראשון בו אוחזים הרייז.


בוסטון - מינסוטה 0:1

ניצחון ביתי קשה מאוד לרד סוקס בחזרה לפנוויי, בדו קרב אדיר בין דייסקיי מאטסוזקה, עם 7.1 אינינגים וחמישה טיגונים, וסקוט בייקר עם שבעה ושבעה. שניהם לא רשמו את ההכרעה. מני רמירז חבט לסינגל מנצח באינינג השמיני על בריאן באס, עליו שמר בהצלחה ג'ונתן פפלבון. הידקי אוקג'ימה רשם את ה-W.

הרד סוקס הורידו למיינורס את ג'סטין מאסטרסון שהרשים בהופעותיו עד כה. בוסטון תזמן מחדש את קליי בוכהולץ לרוטציה, כשמאסטרסון ישוב בתור מגיש מחליף כדי לחזק את הבולפן המזעזע של הקבוצה.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 9:6

האיינג'לס עלו ל-0:8 לפני שהריינג'רס עשו קאמבק עם שש ריצות, חמש מהן באינינג החמישי על ארווין סנטנה, וצימקו ל-8:6. סנטנה צלח את האינינג והשלים שבעה עם שישה טיגונים ושש ריצות חובה בדרך לניצחון. פרנסיסקו רודריגז רשם שמירה מספר 35, עם הרבה עזרה של שני הומרים של טוריי האנטר ועוד אחד של ג'ף מאתיס ו-ולאדימיר גררו. לואיס מנדוזה צלח רק 1.1 אינינגים בדרך להפסד, דייויד מרפי וכריס דייויס עם הומרים לריינג'רס.


אוקלנד - סיאטל 3:4

למרות פיגור 3:0 באינינג הראשון חזרו האייז והצליחו לנצח את המשחק. דיינה איבלנד הגיש/ה 5.1 אינינגים, יוסטון סטריט שמר בהצלחה ו-ווס בנקסטון חבט להומר ראשון בקריירה. שמונה וחמישה לג'רוד וושבורן בהפסד, הומר לריצ'י סקסון בסיאטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully