וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס נפגש עם חיימוביץ'

מכבי נתניה החלה במשא ומתן עם משה מישאלוב, אבל המאמן הגרמני עדיין לא מוותר על בלם בני יהודה בעונה החולפת וניסה לשכנעו לחתום

מכבי נתניה, שממשיכה לחפש חיזוקים בחוליית ההגנה, פתחה במשא ומתן עם בלם/קשר מכבי תל אביב, משה מישאלוב. כזכור, נתניה איבדה בקיץ האחרון את אבי סטרול, שחתם בלוקרן הבלגית ומאמנה הטרי, לותר מתיאוס, כבר הביע את רצונו העז לראות שחקן חיזוק בעמדה הזו.

בימים האחרונים ניהלה נתניה משא ומתן עם זאב חיימוביץ', אך זה פוצץ אתמול, ובלם בני יהודה בעונה שעברה החל להתקרב למכבי תל אביב. לאור העובדה שהקבוצה של שניידר כבר החתימה את איגור טומאסיץ' ולנוכח שובו של אבי יחיאל, נחלש מעמדו של מישאלוב הלא מרוצה והוא החל במגעים עם הקבוצה מהשרון באמצעות סוכנו, דדה חדד.

בסביבתו של השחקן אמרו היום (שלישי): "הוא הודיע למכבי תל אביב שההחתמה של זאב חיימוביץ' לא מקובלת עליו, ושהוא מעוניין לעבור לנתניה. הוא ביקש שמכבי תל אביב תקל על מעברו ותאפשר לנתניה לרכוש אותו". גורם בנתניה הוסיף: "הבנו ממישאלוב שהוא מעוניין לשחק בקבוצה, ואם כך הדבר גם אנחנו מעוניינים בו". הבלם איננו רוצה להיות מושאל ומעוניין בכך שנתניה תרכוש את כרטיסו.

עם זאת, מתיאוס עדיין לא הרים ידיים בנושא חיימוביץ' ולמרות שהבלם קרוב לקרית שלום, היום התקיימה ביניהם פגישה לבקשתו של המאמן הגרמני. חיימוביץ' הגיע מלווה בסוכנו רונן קצב ומצידה של נתניה נכחו נשיא המועדון, גיל לב, וחבר ההנהלה, קובי בלדב. הפגישה התקיימה באווירה טובה ומתיאוס הסביר לחיימוביץ' כמה הוא בונה עליו כשחקן הרכב חשוב וניסה לשכנעו להצטרף לקבוצה. קצב השיב בשמו של השחקן שהבקשה תישקל ושתשובה תינתן ביומיים הקרובים.

קצב גם הבהיר לנתניה שבכל מקרה עדיין קיימת סוגיית שחרורו של הבלם מהפועל פתח תקוה, שכזכור מערימה קשיים ודורשת סכומים שבנתניה מגדירים כ"בלתי סבירים ובלתי הגיוניים".

מחנה אימונים בדן-קיסריה

הבוקר (שלישי) קיימה מכבי נתניה את האימון הראשון שלה במחנה האימונים בדן קיסריה. כידוע, הקבוצה תקיים מחנה אימונים בארץ ולאחריו תצא למחנה נוסף בחו"ל. הערב כבר תקיים הקבוצה של לותר מתיאוס משחק אימון מול קבוצת אחי נצרת (17:30).

המגן הימני קלמי סבן הוצב בתרגול הטקטי בעמדת הבלם לצדו של לואיס מרין, כשהמאמן לותר מתיאוס ממשיך להתעלם באופן מובהק מהבלם נדב קידר, שהגיע מהפועל באר שבע בדיוק לאותה עמדה. גם דלה ימפולסקי הוסט לעמדת המגן הימני אותה הוא מכיר מקבוצת הנוער ולעיתים מעידן ראובן עטר במשחקים בהם המאמן נזקק למגן ימני.

החלוץ פרנסיס קיויו, שנצטרף לאימוני הקבוצה באיחור של מספר ימים, עבר בתחילת השבוע בדיקות רפואיות וכשהתקבלו תוצאות הבדיקה הוא נדרש לעבור בדיקות נוספות אותן יעבור הערב. מסיבה זו, לא שותף קיויו באימונים שדורשים סיבולת לב וריאה.

בנתניה ממתינים לתשובתו של שגריר אוסטריה בישראל, בעקבות פניית הקבוצה בעניינו של אלן מסודי. נתניה ביקשה באמצעות השגרירות בארץ שזו תפנה בשמה לפרקליטות הנהלת קבוצת שטורם גראץ, בבקשה להעביר לידיה טענות או חובות כלפי השחקן, על מנת שלא יגיע לאוסטריה וייעצר שם עקב בעיות בעברו .

מתיאוס מרוצה מישראל

"יש כאן מסעדות מצוינות, ים, מכוניות יפות. איכות החיים כאן היא כמו בגרמניה. לדבר על פחד מטרור זה דבר ממש לא הכרחי. באירופה יותר מסוכן בישראל". אחרי כשבוע בישראל, התפנה מאמנה הטרי של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, לסכם מעט מחוויותיו בראיון לאתר גרמני ובין היתר דאג לספר שבישראל הכל בסדר ואין מלחמה.

המאמן גם התייחס להבדלים אחרים בין גרמניה לישראל וסיפר: "אנחנו מתאמנים פעמיים ביום, מוקדם בבוקר ובערב, בגלל החום הכבד שיש כאן. מבחינת תנאים אי אפשר להגיד שזו מקצוענות ברמה הגבוהה. בנתניה יהיה את האצטדיון המודרני ביותר בישראל, אבל זה יקרה רק בעוד שנה. בינתיים יש לנו מתקן אימונים טוב. זה לא באיירן מינכן, אבל אנחנו לא זקוקים למותרות. יש לי כאן חוזה לשנתיים ואני מתכנן להישאר כאן תקופה ארוכה".

עדכון ראשון: 8.7 12:13
עדכון אחרון: 8.7 15:44

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully