וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ג'ייבן נתפס על שימוש בחומרים אסורים

7.7.2008 / 19:46

השחיין העולה מארה"ב, שהיה צפוי לייצג את ישראל במשחקים האולימפים בבייג'ינג, כנראה יושעה אחרי שבדיקה שעבר באפריל נמצאה חיובית

השחיין מקס ג'ייבן, שאמור לייצג את ישראל באולימפיאדת בייג'ינג, עשוי להיות מושעה מהמשחקים וזאת בעקבות בדיקה חיובית שהעלתה שהוא השתמש בחומרים אסורים.

ג'ייבן, ששוהה במחנה אימון בספרד עם נבחרת השחייה, עבר בדיקה באפריל ותוצאותיה הגיעו בימים האחרונים ונמצאו חיוביות. מחר יפורסם מועד פתיחת בקבוקון הדגימה השני של הבדיקה, שיקבע באופן ודאי אם ג'ייבן השתמש בחומרים אסורים. חשוב לציין שלפי מקרי העבר, הבדיקות של הבקבוקון השני בדרך כלל תואמות את הראשון.

ג'ייבן, שעלה מארצות הברית אחרי המכביה האחרונה, אמור היה להתחרות במקצים ל-200 ו-400 מטרים חופשי, אך כעת נראה שהוא יושעה. בניגוד למקרה אודי גל, בשחייה אין מקום לפרשנויות ובמקרים כאלו הספורטאים מודחים, מה גם שמדובר בחומרים ממשפחת הסטרואידים ולא בשרידים של תרופה כלשהיא.

מאיגוד השחייה נמסר: "איגוד השחייה קיבל ביום ראשון את ההודעה מהוועד האולימפי לחפיה נמצא ממצא חיובי. בבדיקה שנערכה ב-30 באפריל למקס ג'ייבן. בהתאם לנוהל, האיגוד הודיע לשחיין ולמאמן הנבחרת ובמקביל פנה למומחה בתחום האנדוקרינולוגי כדי לקבל ניתוח מלא של הממצאים. באיגוד רואים בחומרה רבה את הממצא, אך יחד עם זאת לא ממהרים לשפוט את השחיין. האיגוד יפעל לפי כל הנהלים הנדרשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully