וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי.סי. סבאתיה עובר למילווקי

7.7.2008 / 10:45

קליבלנד החליטה לוותר על העונה ולהעביר את הסיי יאנג שלה לברוורס תמורת שלושה פרוספקטים. טמפה ביי פתחה פער ב-AL מזרח

סי.סי. סבאתיה, זוכה הסיי יאנג של 2007, עובר מקליבלנד למילווקי. זו הבשורה הגדולה של הלילה שבין ראשון לשני. סבאתיה יגיע לברוורס, כשבתמורה יישלחו לקליבלנד שלושה פרוספקטים, בהם מאט לאפורטה, אאוטפילדר מוערך ביותר.

משמעות הטרייד היא שקליבלנד ויתרה, בעצם, על העונה הנוכחית והעדיפה לקבל תמורה עבור סבאתיה, שממילא עמד לסיים את חוזהו בסוף העונה. הברוורס רחוקים 3.5 משחקים משיקגו קאבס בצמרת ה-NL מרכז, ושואפים להגיע לפלייאוף בפעם הראשונה מאז 1982. במילווקי מקווים שסבאתיה ובן שיטס ישמשו פאנץ' 1-2 קטלני עבור הליגה. נכון לעכשיו טרם פורסם אם סבאתיה והברוורס הגיעו להסכם רב שנתי מעבר לעונה הזו. סבאתיה דרש מקליבלנד 137.5 מיליון דולר לשש שנים, עסקה השווה לזו שעליה חתם יוהאן סנטנה במטס בתחילת העונה, אבל האינדיאנס דחו והעדיפו להעבירו ולדאוג לעתיד.

ולחדשות רכילותיות: סינתיה רודריגז, רעייתו של אלכס, שמעה כמו כולם על הרומנים שמנהל בעלה, ובמיוחד על האחרון עם מדונה. רודריגז הגישה מסמכי גירושין בניו יורק, ולפי פרקליטה "זה היה הקש האחרון". שמועות קשרו גם את סינתיה לרומנים מהצד לאחר שביקרה את לני קרביץ בביתו בפאריס, אבל לגרסתה היא הגיעה לעיר רק כדי להתחמק מהתקשורת הניו יורקית והכחישה כל אקט אסור. מדונה, אגב, הכחישה את השמועות על רומן עם א-רוד. "בעלי ואני לא מתכוונים להתגרש, ובסך הכל הבאתי את ילדיי למשחק של היאנקיז. אין לי שום קשר למצבו המשפחתי של רודריגז", אמרה הזמרת בבייג'ינג.

הבריחה הגדולה של הרייז

טמפה ביי - קנזס סיטי 2:9

איזה רנסנס עוברים הרייז השנה. ג'יימס שילדס הגיש שבעה אינינגים והכיש שמונה חובטים, אוואן לונגוריה וגייב גרוס חבטו להומרים וטמפה ביי טאטאה את הרויאלס ואגב כך הגדילה את הפער בצמרת המזרח לחמישה משחקים מהרד סוקס. וו-הו, דיסקו! לוק הוצ'באר רשם את ההפסד לאחר ארבעה אינינגים קשים.


ניו יורק יאנקיז - בוסטון 4:5

ברט גארדנר לא רווה נחת בהופעותיו הראשונות במייג'ורס, אבל את זו הוא לא ישכח. גארדנר חבט לסינגל מנצח באינינג העשירי על ג'ונתן פפלבון, ועזר ליאנקיז לחלוק סדרה בת ארבעה משחקים שהחלה בשני הפסדים ביתיים. ניו יורק חזרה לפער המוצא שהיה לפני הסדרה, ארבעה משחקים מבוסטון. הבעיה שלה ושל הרד סוקס כרגע היא טמפה ביי. אלכס רודריגז התעלם מבעיותיו המשפחתיות וחבט להומר מספר 18 העונה (תוך שהוא זוכה במספר הקולות הרב ביותר לאולסטאר), מריאנו ריברה זכה בניצחון ופפלבון רשם את ההפסד.


בולטימור - טקסס 11:10

למרות פיגור של 11:5 באינינג השמיני כמעט חזרו האוריולס, כשניק מרקאקיס חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השמיני וקווין מילאר ומלווין מורה עשו זאת על סי ג'יי ווילסון בעשירי ביריות בודדות. אלא שווילסון סגר את הדלת וחילץ את הריינג'רס בשלום. קווין מילווד עם הניצחון, רדהיימס ליז עם ההפסד, הומרים לדייויד מרפי מטקסס ולבריאן רוברטס מבולטימור.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 3:4

ג'ון דאנקס רשם את מספר ההכשות הגבוה בקריירה, תשע, ועם 6.1 אינינגים טובים ניצח את ריץ' הארדן והאייז, כדי להישאר במרחק של משחק אחד ממינסוטה רושפת הגחלים. סקוט ליינברינק עם שמירת בכורה שלו העונה, הארדן עם ההפסד.


מינסוטה - קליבלנד 3:4

רגע לפני שסי.סי. סבאתיה פרש כנפיו למילווקי המשיכו האינדיאנס לעשות את מה שהם יודעים - להוביל ולפשל. קליף לי היה חד במשך שישה אינינגים, אבל בשביעי חבטו הטווינס לשלוש ריצות, האחרונה שבהן מהאלה של קרלוס גומז, והשלימו סוויפ בסדרה והפסד שמיני ברציפות של האינדיאנס. שבעה ושלושה לגלן פרקינס בניצחון, ג'ו ניית'ן עם שמירה מספר 25 העונה. שבעה ושישה ללי בהפסד, הומר לג'וני פראלטה בקליבלנד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 1:7

האיינג'לס חזרו למסלול מאחורי הכפפה של ג'ון גארלנד, שסגר תשעה אינינגים יפהפיים וקצר ניצחון שמיני העונה, ומאחורי המחבט של חואן ריברה שירה להומר. רוד בראחאס עם הומר לבלו ג'ייז, ג'סי ליץ' עם ההפסד.


סיאטל - דטרויט 2:1

בשעה טובה, או יותר נכון אחרי 15 אינינגים, הטייגרס ניצחו ונמלטו בסוויפ בסיאטל. בהיעדר אפשרויות למצוא מגיש לאינינג ה-15 הציע איצ'ירו סוזוקי את שירותיו, אבל ג'ים ריגלמן שלח לגבעה דווקא את התופס המחליף שלו, ג'יימי ברק. התוצאה: דאבל שהעלה את מיגל קבררה לבסיס, זריקה פראית שקידמה את מחליפו של קבררה מייקל הולימון לשלישי והקרבה של מרקוס תיימס שסגרה עניין. אקילינו לופז עם הניצחון וטוד ג'ונס עם השמירה, במשחק שבו גמא נייט רוברטסון תשעה אינינגים.

המטס חזק בתמונה

פילדלפיה - ניו יורק מטס 4:2

בילי וגנר שוב "הצליח" לחרב הופעה יפהפיה של מגיש פותח, כשהרשה שתי ריצות מהומר של ג'ייסון וורת' שהשווה ל-2:2 באינינג התשיעי, ודפק ניצחון לאוליבר פרז שהרשים עם שבעה ושישה. אבל באינינג ה-12 בא פרננדו טאטיס וירה להומר בן שתי ריצות על צ'אד דרבין, שהעניק למטס ניצחון בסדרה וצימק את הפער בין הקבוצות ל-3.5 משחקים. קרלוס בלטראן עם הומר משלו, ג'ו סמית' עם הניצחון. הפיליז נתנו לבראד לידג' הארכת חוזה לשלוש שנים, כבונוס לעונה המצוינת שהוא עובר בשורותיהם.


מילווקי - פיטסבורג 6:11

למרות הופעה רעה של ג'ף סופאן הצליחו הברוורס והמחבט הלוהט של הליגה, ג'יי ג'יי הארדי, לחמוק עם סוויפ בסדרה ולשמור על פער סביר של 3.5 משחקים מהקאבס. הארדי חבט לשני הומרים והכניס ארבעה רצים הביתה, כשהוא מצליח להתגבר על שש ריצות חובה שספג סופאן בשלושה אינינגים. גם ריאן בראון חבט להומר, כשמיץ' סטטר רושם את הניצחון. דני באוטיסטה עם ההפסד, ג'ייסון ביי ואדם לה רוש עם הומרים לפיטסבורג.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 7:1

אלמלא הפישול של קרי ווד בשבת, הקאביז היו יוצאים עם סוויפ מהסדרה, אבל הם יקחו את התוצאה הזו באהבה. שון מרשל הגיש שישה וניטרל ארבעה וג'ובאני סוטו חבט להומר כדי לצאת עם שניים משלושה מ"בוש סטדיום". הפסד לטוד וולמאייר, ריאן לודוויק עם הומר לקרדינלס.


קולורדו - פלורידה 10:5

הפעם המארלינס לא הצליחו לדפוק את זה לעצמם וזכו בניצחון שצימק את הפער מפילדלפיה ל-2.5 משחקים. הומר וחמישה ריביז לקודי רוס החם, כריס וולסטאד עם הניצחון. ארון קוק רשם את ההפסד, בראד הופ עם הומר לרוקיז.


אטלנטה - יוסטון 6:7

הברייבס נחלצו מפיגור 6:4 באינינג השמיני כדי להשוות, ובאינינג ה-17 חבט מארק טשיירה לסינגל על בסיסים מלאים מזרועו של טים בירדאק, כדי לסיים את המרתון. "ידענו שאנחנו חייבים את המשחק הזה", אמר טשיירה. צ'יפר ג'ונס עם הומר לאטלנטה, רויס רינג עם השמירה וטיי וויגינטון עם יריה מחוץ לגדר ביוסטון.


סינסינטי - וושינגטון 5:6

למרות אינינג שלישי קשה שבו ספג שלוש ריצות, אדינסון וולקז רשם הופעת איכות של שישה אינינגים וזכה בניצחון מספר 11 העונה. פרנסיסקו קורדרו שמר בהצלחה לא מרובה, אדם דאן חבט להומר והרדס מתקדמים לשום מקום, אבל לפחות באווירה חיובית. קולין באלסטר עם ההפסד לנשיונאלס, שאיבדו את אלייז'ה דיוקס לחודש לפחות בגלל פציעה בברך.


אריזונה - סן דייגו 2:3

הופה, גם לסוסים כבויים יש הבלחות. רנדי ג'ונסון דפק הופעת וינטאג' עם 6.1 אינינגים ועשר הכשות וזכה בניצחון, אם כי חשוב לזכור שמולו עמדו חובטי הזבובים של סן דייגו. מארק ריינולדס וג'סטין אפטון עזרו עם הומרים, ברנדון ליון סיפק את השמירה. הומר לסקוט היירסטון בסן דייגו, הפסד לג'וש בנקס.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 5:3

הדודג'רס, עם מאזן 45:43, ממשיכים להיצמד לעורף של הדיאמונדבקס, כשג'יימס לוני חובט לשני דאבלים ומכניס שלוש ריצות על חשבונו של מאט קיין, שאחרי הופעה כוחנית חזר להיות המגיש הבלתי יציב שהיה מתחילת העונה. טקאשי סאיטו עם השמירה, ריץ' אאוריליה עם הומר לג'איינטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully