וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים לשחק בליגת האלופות"

אסף שקד

7.7.2008 / 19:12

בית"ר ירושלים נחתה בנתב"ג אחרי מחנה האימון ודרק בואטנג רוצה רק דבר אחד. אלברז עשוי להיעדר מהמשחק הראשון מול ויסלה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

בית"ר ירושלים ערכה אתמול (ראשון) את האימון המסכם של המחנה בהולנד והיום חזרה לישראל. בנתב"ג חיכו לשחקנים אוהדים של הקבוצה, שקיבלו את פניהם בחמימות. כזכור, שמעון גרשון עזב את האימון מוקדם מחבריו, וזאת עקב סיבות אישיות שלא פורטו על ידי המועדון. מי שעשוי להיעדר מהמשחק הראשון מול ויסלה קראקוב, הוא המגן הצ'יליאני, כריסטיאן אלברז, שיעבור ניתוח.

שחקנה של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, ברק יצחקי, שקיבל מראשי הקבוצה לפני כחודש מסר על פיו ישמחו לקבל אותו בחזרה בבית"ר ירושלים, שוחח בימים האחרונים עם ראשי גנק ודיבר איתם על האפשרות שבית"ר ירושלים תרכוש אותו בחזרה. בתחילה דרשה גנק סכום של 3 מיליון יורו תמורת כרטיס השחקן שנקנה במיליון וחצי יורו, אך בשבוע האחרון ירדו הבלגים בדרישתם והסכימו להתחיל את את המשא ומתן מסכום של מיליון וחצי יורו.

בינתיים אוהדי בית"ר ירושלים החליטו לעשות מעשה ולהתערב באופן פעיל במשא המתן בין הצדדים. האוהדים מתכוונים לקנות מחר בולים שמונפקים ע"י רשות הדואר ביחד עם בית"ר ירושלים, כמזכרת מעונת הדאבל האחרונה. האוהדים מקווים כי הכמות הגדולה של בולים אשר תירכש תוכיח להנהלת בית"ר כי הקהל הוא כוח צרכני גדול וחזק שיש להתחשב בו בהחלטות חשובות כמו גם ההחלטה להחזיר את יצחקי. כמו כן, מתכוונים האוהדים לשלוח למשרדי בית"ר ירושלים מכתבים מבוילים עם בול הדאבל ולבקש מהנהלת הקבוצה להחזיר את יצחקי הביתה.

עדכון ראשון: 6.7 23:15
עדכון אחרון: 7.7 19:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully