וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה הציעה לרוסו לשמש כסקאוט

6.7.2008 / 12:42

הקשר מכחיש שסיכם בהיידוק ספליט: "בינתיים יש דיבורים. אני אמור לשוחח עם שחר, אולי אחזור לחיפה". השחקנים חוששים ממבחני הכושר

מכבי חיפה פנתה רשמית לג'ובאני רוסו והציעה לו את תפקיד הסקאוט. במועדון מעוניינים שרוסו ימשיך במועדון ושיחה בינו לבין נשיא המועדון, יעקב שחר, תתקיים במהלך השבוע. בחיפה שוקלים להציע לרוסו גם תפקיד אחר, אחראי על הקשר עם מועדונים בחו"ל. וייתכן ששני התפקידים ישולבו במקביל. רוסו: "שוחחתי עם יענקל'ה ואנחנו צריכים לדבר שוב על תפקיד הסקאוט. יכול מאוד להיות שאחזור לישראל".

לפי פרסומים בקרואטיה מהיממה האחרונה, הקשר סיכם בהיידוק ספליט הקרואטית. "בינתיים יש דיבורים, אבל לא סיכמתי כלום", מגיב רוסו על הידיעה. "קודם נראה מה עם מכבי חיפה".

ובנושא אחר, שלומי ארבייטמן נוטה להצטרף למחנה האימונים של מכבי חיפה באוסטריה. החלוץ יערוך שיחה עם המאמן אלישע לוי ולאחר מכן הוא עשוי להודיע באופן רשמי על הצטרפותו.

אלישע לוי עדיין מחזיק בדעה כי יש לוותר על החתמת קשר אחורי זר ולצרף שני שחקנים התקפה, חלוץ וקשר התקפי. הקשר האחורי מקמרון, איונג אנו, נחת היום. אנו הוא אחד מתוך רשימה של ארבעה שחקנים אפריקאים שמועמדים להגיע למבחנים במכבי חיפה. בסוף השבוע ייערך משחק אימון מול בני יהודה תל אביב.

במהלך השבוע צפויים להיערך מבחני כושר לשחקנים, ביניהם מבחני ריצה ל-3,000 מטר וקפיצה לרוחק. שחקנים שלא יעמדו בזמנים והמטרות שייקבע הצוות המקצועי יינזפו. שחקנים בקבוצה אמרו כי הם חוששים מהתוצאות, כיוון שהאימונים רק החלו והם עדיין לא הגיעו לשיא כושרם. שחקן בקבוצה אמר: "זה יהיה מביך אם התוצאות שהתקבלו בעונה שעברה יחזרו על עצמם. השחקנים הצעירים יצטרכו להוכיח שהם מצליחים להדביק את הפער מהוותיקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully