וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק בא לעזרה

6.7.2008 / 8:05

מוסינה הוביל את היאנקיז לניצחון 1:2 על בוסטון. סינגל של אנקייל העניק לקרדינלס 4:5 דרמטי על הקאבס, ניצחון למטס. סיקור מלא

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 1:2

בסדרה שבה הכל הולך הפוך ליאנקיז, נראה היה שהעסק שוב משתבש באינינג התשיעי, כשמריאנו ריברה איפשר לרד סוקס לצמק ל-2:1 ומילא את הבסיסים בלי פסולים. אבל אז הגיעה תחתית הליינאפ הנוראית של בוסטון, ריברה סילק את קוקו קריספ, ג'ייסון וריטק וחוליו לוגו ושמר על הניצחון של מייק מוסינה, שהושג במאמץ רב. מוס גמא שישה אינינגים במהלכם טיגן חמישה חובטים, והתגבר על הופעה נאה של ג'סטין מאסטרסון, עם שישה אינינגים משלו.


בולטימור - טקסס 5:3

הריינג'רס הרגיעו את האוריולס שנמצאים בכושר טוב, באמצעות הומר ושני ריביז של איאן קינסלר, לו היה זה משחק 17 ברציפות עם חבטה. סקוט פלדמן זכה בניצחון, לאנס קורמייה עם ההפסד וסי ג'יי ווילסון שמר היטב לריינג'רס.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 1:6

בעוד מינסוטה ממשיכה לשעוט קדימה, הוייט סוקס הרגיעו את האייז עם הופעת פנינה של גאווין פלויד, שהלך 7.1 אינינגים ואיוורר שישה חובטים. בריאן אנדרסון, ניק סווישר ואלכסי רמירז עם הומרים לוייט סוקס, גרג סמית' עם ההפסד.


טמפה ביי - קנזס סיטי 0:3

היאנקיז והרד סוקס מתכתשות ביניהן? מבחינת טמפה ביי אין שום בעיה. הניצחון של הרייז הגדיל את הפער מבוסטון לארבעה משחקים, ומיום ליום הולכת וגוברת התחושה שהם יהיו חלק מהנוף באוקטובר הקרוב. אנדי זוננשטיין הגיש שבעה אינינגים חלקים, בן זובריסט חבט להומר ולטריפל וגרנט בלפור עמד בהצלחה במלאכת השמירה. שישה ושבעה לזאק גריינקי בהפסד.


מינסוטה - קליבלנד 6:9

כשנדמה היה שהאינדיאנס יוצאים קדימה עם חמש ריצות שהעלו ל-2:5 באינינג השני, נדמה היה שהכל מתחיל להסתדר, לפחות למשחק אחד. אבל אז הגיע האינינג השישי, ובו רשמו הטווינס חמש ריצות משלהם כדי לדרדר את השבט למאזן 50:37 ולשמור על פער של משחק אחד משיקגו. קווין סלואי זכה בניצחון למרות חמש ריצות חובה, ג'ו מאוור חבט להומר וג'ו ניית'ן שמר בהצלחה. תומאס מסטני עם ההפסד, הומר לגריידי סייזמור בקליבלנד.


לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 7:5

גם זה קורה, אפילו למגישים כמו ג'ון לאקי. בהופעתו הגרועה ביותר העונה הרשה לאקי שש ריצות, חמש מהן לחובתו, כשמנגד מכיש רוי האלאדיי שבעה חובטים בשבעה אינינגים וקוצר ניצחון עשירי העונה. ורנון וולס חבט להומר, בי ג'יי ריאן כמעט חירב את הניצחון אבל יצא מהברוך עם שתי ריצות חובה שצימקו ל-7:5 לפני שסגר עניין באינינג התשיעי. הומר 14 העונה לולאדימיר גררו באנהיים.


סיאטל - דטרויט 2:3

העבודה הטובה שעשו הטייגרס לאחרונה די איבדה מניות בסיאטל, כשג'ף קלמנט דואג במו ידיו לחסל אותם במשחק השני בסדרה עם שני הומרים ושלושת הריביז המנצחים. מיגל באטיסטה זכה בניצחון מהבולפן וברנדון מורו בשמירה, קרלוס גיין ומיגל קבררה לא מנעו עם הומרים הפסד של פרננדו רודני.

אנקייל הגיע ברגע הנכון

סט. לואיס - שיקגו קאבס 4:5

רבות דובר על המעבר וכוח הרצון של ריק אנקייל מפיצ'ר כושל לאאוטפילדר מצטיין. אנקייל חבט להומר מספר 18 העונה, על טד לילי, אבל הקרדינלס עדיין עמדו במצב של הפסד באינינג התשיעי. ואז נכנס קרי ווד, איפשר ריצה מצמקת ובמצב של 3:4 לקאביז נתן לאנקייל סינגל בן שתי ריצות שהחזיר צבע ללחיים של יושבי בוש סטדיום. עם הניצחון הזה, אותו רשם קייל מקלילן, הפער ירד שוב ל-2.5 משחקים בבית המרכז. מארק דה רוסה עם הומר לשיקגו.


מילווקי - פיטסבורג 1:2

הברוורס בשלהם, ועכשיו הם רחוקים 3.5 משחקים בלבד מהקאבס. פרינס פילדר הכניס את ריקי וויקס הביתה באינינג התשיעי, והעניק ניצחון לאריק גאנייה שהחליף בבולפן את דייב בוש. בוש היה מצוין עם שמונה ושבעה, כשמהצד השני עושה פול מאהולם עבודה לא פחות טובה עם שמונה ושישה. טיילר ייטס רשם את ההפסד.


פילדלפיה - ניו יורק מטס 9:4

זה נראה היה בכיוון של עוד הפסד מתסכל לחבורה מניו יורק, אבל באינינג השמיני בפיגור 4:3 הם השוו את התוצאה, בריאן שניידר חבט לדאבל שובר שוויון והאינינג הסתיים עם שלוש ריצות למטס. על השלוש האלה הם הוסיפו עוד שלוש בתשיעי וסגרו עניין. שלוש חבטות לדמיון איסלי, ניצחון לפדרו פליסיאנו והפסד לטום גורדון. הומר מספר 23 העונה לריאן הווארד בפילדלפיה.


אטלנטה - יוסטון 6:1

שתי הקבוצות לא ממש בעניינים בבתים שלהן, והפעם האסטרוס היו אלה שלקחו את המשחק תחת שרביטו של כריס סמפסון. שלוש חבטות וארבעה ריביז למארק לורטה, הפסד לג'ו ג'ו רייס. בריאן מק'קאן עם הומר לאטלנטה.


סינסינטי - וושינגטון 2:3

פרנסיסקו קורדרו עבד יותר מדי לאחרונה, מה שגרם לו לשבור שמירה באינינג התשיעי. אלא שבתחתית האינינג הגיע ברנדון פיליפס, חבט לסינגל שהכניס ריצה הביתה וניצח את המשחק. קורדרו זכה לבסוף בניצחון, ג'ואל הרנאהאן עם ההפסד.


קולורדו - פלורידה 6:12

הפעם זה לא היה 17:18, אבל ה-ERA של מגישי פלורידה המשיך להאמיר. שש ריצות באינינג הרביעי העניקו לרוקיז יתרון 0:8 וסללו את דרכם לניצחון, כשמאט הולידיי, בראד הופ, כריס יאנטה וג'ו קושנסקי משתתפים בחגיגת הומרים. חורחה דה לה רוסה עם הניצחון, ריאן טאקר עם ההפסד. הומר לקודי רוס בפלורידה.


אריזונה - סן דייגו 4:2

והדיאמונדבקס? הם רק ממשיכים להידרדר. ג'ייק פיבי שיחזר את יכולת הסיי יאנג עם שבעה ושישה, טרבור הופמן רשם את השמירה ואריזונה עם מאזן של 45:43, מה שמספיק לה לשמור על הבכורה במערב בגלל ההפסד של לוס אנג'לס. שמונה ושבעה לדאג דייויס בהפסד, הומר לסטיבן דרו באריזונה.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 2:5

נו, גם בעונה זוועתית מצא התרנגול בארי זיטו גרגר, ועם שבעה אינינגים ו-10 טיגונים זכה בניצחון הרביעי שלו העונה. "זה המגיש שאני מכיר", אמר זיטו בסיום, "לא תמיד אפשר לרצות את הקהל, ואז צריך תמיד לזכור להיות עצמך". בריאן ווילסון רשם את הניצחון ובריאן אחר, פלקנבורג, נחל את ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully