וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנובה-בני סכנין: מי תפגוש את דודו אוואט?

יצחק סלומון

5.7.2008 / 21:44

הסיבוב השני באינטרטוטו יפגיש את הקבוצה העייפה של מאזן גנאים עם הקבוצה הצעירה ממקדוניה שעבורה מדובר בהישג הגדול בהיסטוריה

לאחר מסע ארוך ומפרך הגיעו שחקני בני סכנין לסקופיה, בירת מקדוניה, לקראת משחק האינטרטוטו מחר (ראשון 18:00) מול רנובה המקדונית. המשחק יתקיים באצטדיון גרדסקי, וישפוט בו השבדי מרקוס סטרומברגרסון.

הקפטן מאיר כהן אמר לקראת המשחק: "עברנו מסע מתיש בדרך לכאן, אני מקווה שזה לא יפגע בנו במשחק. אנחנו לא בהרכב מלא, עדיין רחוקים מהכושר של העונה שעברה, אבל נעשה את המקסימום כדי להצליח. המטרה היא לעשות תוצאה טובה, ולהעביר את ההכרעה לגומלין בקריית אליעזר".

ניסיון של הרגע האחרון לסדר אשרת כניסה לבלם יא יא פטי לא הצליח, והמאמן פרדי דוד ייאלץ להסתדר גם ללא הבלם הקונגולזי שלו, מה שאומר שסכנין תעלה למשחק ללא שחקנים זרים. פרדי דוד הספיק לקיים שני אימונים במקדוניה. יניב לוזון יערוך הופעת בכורה רשמית במדי הקבוצה, והמגן הוותיק, עבד רבאח, צפוי לשחק בהתקפה בהיעדר חלוצים. באימון יום שישי נכח מרגל מטעם דפורטיבו לה קורוניה, שמצפה למנצחת במפגש בין סכנין למקדונים. הנציג הספרדי יהיה גם היום במשחק.

מאיר כהן סיכם: "אין לי ספק שסכנין של העונה שעברה הייתה עוברת את המקדונים בקלות, אבל דברים השתנו. אני קונה תוצאת תיקו, ואת המשימה אפשר להשלים בארץ. מבחינתי האישית מדובר בהגשמת חלום, לשחק במסגרת האירופית. חבל שלא הצלחנו לזכות בכרטיס לאופ"א, אבל גם האינטרטוטו זה עדיין אירופה".

הרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, עלא אבו סאלח, הילאל חלאיילה, בסאם גנאים, חיים בנון, יניב לוזון, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מוחמד אבו ריא, עבד רבאח

לאחר 6 שנים השיגו את ההישג הגדול בהיסטוריה שלהם

רנובה, שנוסדה רק ב-2002, סיימה את העונה שעברה במקום החמישי בליגה המקדונית. רנובה מייצגת כפר קטן ואצטדיונה הביתי, שמכיל 1,000 מקומות, לא מתאים לאירוח משחקים באירופה, לכן המשחק יתקיים באצטדיון גרדסקי בסקופיה, שמכיל 15 אלף מקומות.

הקבוצה המשחקת בצבעי אדום לבן, סיימה במרחק של 32 נקודות מהאלופה רבוטניסקי, ואין לה כוכבים גדולים גם לא בסדר גודל מקדוני. משחקי האינטרטוטו מול הקבוצה הקרואטית רייקה היו הראשונים שלה באירופה, בסיבוב הראשון הדיחה רנובה את רייקה הקרואטית 0:2 בסיכום שני המשחקים. התקשורת המקדונית הציגה את הניצחון כסנסציה גדולה וציינה שמדובר ב"הישג הגדול של רנובה בכל הזמנים".

לתפקיד המאמן מונה רק לאחרונה ולאטקו קוסטוב. השחקנים הבולטים אצל המקדונים הם הקשר אלכסנדר אנג'לובסקי, קשר נבחרת מקדוניה עד גיל 21, בשורותיה רשם 21 הופעות. אנג'לובסקי עבר לרנובה ממש לפני תחילת משחקי האינטרטוטו, כמו גם הקשר בסארט איברהימי, חברו לנבחרת הצעירה. שחקן בולט נוסף הוא הסרבי גנק איסני, שכבש את שני השערים מול רייקה.

לרשותו של המאמן המקדוני יעמוד סגל מלא, כולל פאנצ'ה סטוינוב, שהחמיץ את הגומלין מול רייקה עקב שבר באף. גם למקדונים הגיעו השמועות על חוסר העניין שמגלים אנשי סכנין במשחק, והם הצהירו בתקשורת המקומית: "אפשר לעבור את סכנין, ולפגוש את דפורטיבו לה קורוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully