וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "ראיתי דברים טובים וגם פחות טובים"

אריק רחמיאן

5.7.2008 / 16:30

מאמן מכבי נתניה לא התרשם במיוחד לאחר ניצחון קבוצתו על קבוצת הנוער של המועדון. "יש לנו בעיה קשה בהגנה". חיימוביץ' שוב מועמד

לאחר שניצחה הקבוצה הבוגרת של מכבי נתניה את קבוצת הנוער של המועדון, משער בדקה ה-90 של אלון וויסברג, יכול היה לותר מתיאוס לשחרר אנחת רווחה גדולה. "יש לנו בעיה חמורה בחלק האחורי", פלט בסיום המאמן הגרמני לעוזריו על הספסל. מאוחר יותר מתיאוס כבר היה דיפלומט ואמר לתקשורת: "ראיתי דברים טובים וגם פחות טובים, הכי חשוב מבחינתי היה לראות ולהתרשם מהיכולת של השחקנים. לא יכולתי להתרשם מהשחקנים בשלושת האימונים שקיימתי עם הקבוצה עד היום את מה שראיתי במשחק אחד". במשחק עצמו ניצחה הקבוצה הבוגרת 1:2 משערים של אוקוצ'ה ואלון וייסברג. לנוער כבש גיא גומברג.

לאחר המשחק שוחח מתיאוס עם דניאל יאמר, בעלי מכבי נתניה, ודרש ממנו לסגור עם הבלם הישראלי, זאב חיימוביץ', עליו שמע המאמן מראשי המועדון. לא מן הנמנע כי כבר אתמול או במהלך היום (שבת) נערכו שיחות גישוש עם השחקן ונציגיו במטרה להשיב את הצדדים לשולחן המשא ומתן. כזכור, חיימוביץ' כבר דחה שתי הצעות של מכבי נתניה וכעת מתכוונים נציגיו של דניאל יאמר לשפר את ההצעה האחרונה שיגישו לבלם על מנת לסגור את ההעברה. בסביבתו הקרובה של השחקן מספרים על כך כי לחיימוביץ' עצמו יש רצון עז לשחק בעיר מגוריו אבל "זה לא יהיה בכל מחיר", אמרו. הרצון העז להחתים את הבלם נובע מהבור הענק שפערה עזיבתו של אבי סטרול לבלגיה והעובדה שהבלם גולן חרמון, שנחשב לאופציה מצוינת בהגנה, עבר ניתוח בקע ולא ברור עדיין מתי יהיה כשיר ויעמוד לטובת מתיאוס. בנתניה מתכוונים להגיע למשחקים הראשונים בגביע אופ"א עם סגל סגור.

כמו כן, בדיונים פנימיים בנתניה הועלה שמו של אורי אוזן כאופציה אפשרית לעמדת הבלם וכמחליף ראוי לקלמי סבן, במטרה להוריד ממנו עומס בעמדת המגן הימני. ההחלטה בנושא אוזן עדיין לא התקבלה ובנתניה נאמר: "הנושא של אוזן מסובך הרבה יותר מכפי שחושבים".

הערב ביקש מתיאוס מראשי המועדון לזמן למחר את שני חלוצי קבוצת הנוער - גיא גומברג ואלון בדט, להצטרף לאימוני הקבוצה הבוגרת.

מחר תצא הקבוצה למחנה אימונים מקוצר במלון "דן קיסריה" שיסתיים ביום חמישי. מתיאוס הודיע שלא ימנע מהשחקנים, בעיקר אלו הנשואים ובעלי המשפחות, לצאת בלילות מהמלון ולישון בביתם וזאת בשל הסמיכות הגדולה למועד יציאת הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה. מחנה האימונים יחל ב-13 ליולי ויסתיים ב-27 ליולי. בנתניה דוחים את הפרסומים על בעיות בהשגת אשרת כניסה לאוסטריה עבור הקשר אלן מסודי. בקבוצה טוענים כי הוזמנו אשרות לכל השחקנים ולא ידוע על אף שחקן שסובל מבעיה כלשהי בנושא. כזכור, כבר בעת שמסודי שיחק בנתניה התעוררה בעיה עם חוב ישן לשטורם גראץ האוסטרית ואז כשיצאה הקבוצה למחנה אימונים בחו"ל בעיה זו לא נפתרה ואילו מסודי לא יצא למחנה האימונים בשל בעיות בקבלת הדרכון הקונגולוזי. שנה מאוחר יותר כשעבר לשחק במכבי חיפה בעיה זו התעוררה ולטענת סוכנו של השחקן והשחקן עצמו, בעיה זו נפתרה בכך שמכבי חיפה שילמה את החוב דרך שגריר אוסטריה ומסודי יצא למחנה האדומים עם הירוקים.

היום אומר סוכנו של השחקן, דדה חדד: "אני לא מכיר בעיה שישנה היום מול הקבוצה האוסטרית ולידיעתי והבנתי הבעיה נפתרה על ידי מכבי חיפה בזמנו ששילמה את מלוא החוב דרך השגרירות האוסטרית, הסכום הורד משכרו של מסודי כך שמבחינתנו לא קיימת שום בעיה והוא יכול להצטרף למחנה האימונים של מכבי נתניה, אלא אם כן התעוררו דברים חדשים שאנחנו לא יודעים עליהם".

במהלך מחנה האימונים בקיסריה אמור מתיאוס לנפות מספר שחקנים מהסגל המורחב כשהמטרה היא לצאת עם 25 שחקנים למחנה באוסטריה. מחר יגיע לארץ גם החלוץ פרנסיס קיויו שמצטרף לאימונים באיחור. על פי הידוע מספר שחקנים זרים כבר הוזמנו להבחן בקבוצה במהלך מחנה האימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully