וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמודי כיאל שב להפועל חיפה

5.7.2008 / 14:33

חלוץ הכח בעונה החולפת, שסיים כמלך השערים, הביע הסכמתו לשוב לקבוצת נעוריו ויחתום בראשון. "אעשה הכול להחזירה לליגת העל"

חלוץ הכח עמידר רמת גן בעונה שעברה, חמודי כיאל, הביע את הסכמתו לשוב ולשחק בהפועל חיפה. כיאל צפוי לחתום ביום ראשון על חוזהו בקבוצה מהכרמל.

במידה וכיאל אכן יחתום, הרי שהוא יהווה חיזוק משמעותי לחוליית ההתקפה של הקבוצה של שלומי דורה, הכוללת כרגע גם את יוסי ג'אנח, רן יצחק ורן רול. חמודי, 29, גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ולאחר מכן שיחק במספר קבוצות. לפני שנתיים שיחק בבני ג'דידה, שם כבש שמונה שערים. בעונה החולפת שיחק בהכח, עימה הצליח לעלות לליגת העל. הוא סיים את העונה עם תואר מלך שערי הליגה הלאומית (13 כיבושים) בצוותא עם חלוץ הפועל חיפה עדן בן בסט.

"חשבתי על ההצעה, הצעה מאד מעניינת. בתוך תוכי רציתי לחזור להפועל חיפה, וידעתי שאהיה שם בעונה הקרובה", אמר כיאל בראיון לאתר הרשמי. "סיכמנו את הדברים, אני מאמין שנחתום ביום ראשון ואטול חלק באימון. אני שמח לחזור להפועל חיפה. הייתי בנוער של הקבוצה, לא התמזל מזלי לשחק בקבוצה הבוגרת. לאחר יותר מעשור אני חוזר כדי להחזיר את חיפה למקומה הטבעי - ליגת העל. לליגת העל חסר מועדון וקהל כמו הפועל חיפה, כמות גדולה וצבעונית של אוהדים. אני מאחל לכל אוהדי הפועל חיפה שתהיה לנו עונה אדומה, מוצלחת והשגית", חתם כיאל.

"זו תקופה ארוכה שאנו מנהלים משא ומתן עם כיאל", אמר מנכ"ל הקבוצה, אפרים גבאי, לאתר הרשמי. "קיבלתי את תשובתו החיובית של השחקן, שהחליט לשוב לקבוצת נעוריו וללבוש את מדי הפועל חיפה בעונה הקרובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully