וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הביג זי

5.7.2008 / 12:16

קרלוס זמבראנו חזר מרשימת הפצועים, ולמרות הומר 300 של אלברט פוחולס ניצח את סט. לואיס 1:2. עוד ניצחון לבוסטון על היאנקיז

סט. לואיס - שיקגו קאבס 2:1

הסדרה הזו היא סדרת מפתח שבסיומה יכלו הקרדינלס, לו טאטאו אותה, לעלות לפסגת בית המרכז. אבל הקאביז החזירו בדיוק בזמן את קרלוס זמבראנו מרשימת הפצועים, וביג זי תיגמל אותם היטב עם שישה אינינגים וחמש הכשות. הוא עשה זאת למרות שבאינינג השמיני העניק בובי האורי הומר מספר 300 בקריירה לאלברט פוחולס. קוסקיי פוקודומיי וג'ובאני סוטו חבטו להומרים על בריידן לופר, שהגיש שבעה וחמישה, קרי ווד שמר בהצלחה.


פילדלפיה - ניו יורק מטס 2:3

יוהאן סנטנה ניצב מול מגיש צעיר בשם ג'יי איי האפ, שעשה עבודה טובה ב-4.2 אינינגים שאותם הגיש. האפ והבולפן של פלורידה שרדו הופעה סוערת של שמונה ושישה של סנטנה, עד שבאינינג התשיעי בא מר קלאץ' של הפיליז, שיין ויקטורינו, שחבט לסינגל שהעניק לבראד לידג' ולפיליז ניצחון, והרחיק אותם כדי 5.5 משחקים. זה היה W רביעי ברציפות לפילדלפיה לאחר שהפסידה 13 מ-18. דואנר סאנצ'ז עם ההפסד.


קולורדו - פלורידה 17:18

משחק פסיכי לחלוטין עם תוצאת כדוריד בדנבר, כשכמו בלילה שלפני כן, קווין גרג לא מנצל את היתרון שנתנו לו חבריו ומערער מאוד את מעמדו כקלוזר של המארלינס. בנוסף, ההפסד הרחיק את פילדלפיה כדי 3.5 משחקים מפילדלפיה. מאט הולידיי חבט לשני הומרים ולחמישה ריביז, ריאן ספילבורגס, גארט אטקינס וכריס יאנטה, שגם רשם את הריצה המנצחת, השתתפו בחגיגה, שבה הרוקיז חזרו מפיגור 13:4 באינינג הרביעי, הודות לבולפן רעוע במיוחד של הדגים. שלוש חבטות וחמישה ריביז לקודי רוס בפלורידה, הומרים למאט טריינור והנלי רמירז וניצחון לטיילור בוכהולץ. וכל זה - בתשעה אינינגים.


אריזונה - סן דייגו 5:1

הדיאמונדבקס ממשיכים להידרדר, ועם ניצחון נוסף של לוס אנג'לס, הדודג'רס בעמדת עקיפה עם חצי משחק בלבד מאחור. דני הארן הגיש שבעה ושבעה, אבל לא יכול היה לנצח עם האימפוטנציה ההתקפית של קבוצתו, שעשתה את צ'יי סונג בייק גדול עם שישה ושבעה. שתי חבטות לג'ודי גרוט ולקווין קוזמנוף במנצחים.


סינסינטי - וושינגטון 0:3

ברונסון ארויו נתן הופעה יפה שניה ברציפות לאחר המפלה שנחל לפני שבוע וחצי, ועם שישה ושלושה והומר מספר 604 של קן גריפי ג'וניור הנחיל לג'ייסון ברגמן הפסד. שמירה לפרנסיסקו קורדרו, שבזמן האחרון עובד שעות נוספות.


אטלנטה - יוסטון 2:6

טים הדסון הגיש שבעה וטיגן שישה והברייבס ניצחו את האסטרוס המתפרקים, במאמץ אחרון לעקוב אחרי פילדלפיה בראש הבית. קלי ג'ונסון חבט להומר, בריאן מולר עם ההפסד.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 10:7

נומאר גארסיהפארה ואנדרו ג'ונס חזרו מרשימת הפצועים והשרו על הדודג'רס מצב רוח התקפי. באמצעות חמש ריצות באינינג השישי התגברה לוס אנג'לס על פיגור 5:2, ולאחר ארבעה ניצחונות רצופים היא רחוקה רק חצי משחק מאריזונה. דרק לואו עם הניצחון וטקאשי סאיטו עם השמירה, אנדרה אית'ייר ואנדי לה רוש עם הומרים לדודג'רס, אוסיריס מאטוס עם ההפסד.


מילווקי - פיטסבורג 1:9

הברוורס התאוששו במהרה מההפסד הכואב בפיניקס יום לפני כן, כשבן שיטס מגיש 5.2 אינינגים ונעזר בשמירה של צ'רלי וילנואבה ובהומרים של ג'יי ג'יי הארדי וביל הול בדרך לניצחון. טום גורזלאני עם ההפסד, הברוורס עדיין רחוקים 4.5 משחקים מהקאבס.

רוחות רעות ממשיכות לנשוב בברונקס

ניו יורק יאנקיז - בוסטון 6:4

הומר משווה של בובי אבריו כמעט הגיע באינינג התשיעי, אבל הכדור לא היה מספיק רחוק וג'ונתן פפלבון יכול היה לנשום לרווחה. הקלוזר של הרד סוקס רשם שמירה מגומגמת, שהספיקה כדי להעניק לגרביים ניצחון שני בסדרה ולהרחיקם למרחק של שישה משחקים מניו יורק. מייק לואל חבט להומר בן שלוש ריצות שהעלה באינינג החמישי ל-3:6 ביום הולדתו של ג'ורג' סטיינברנר, כשג'וש בקט מנצח עם שישה וארבעה. דארל ראסנר הפסיד ובנוסף לכל הצרות, היאנקיז איבדו את ג'וני דיימון שפרק את הכתף.


טמפה ביי - קנזס סיטי 2:11

אבל עם כל הכבוד לבוסטון וליאנקיז, את ה-AL מזרח מובילה טמפה ביי, שממשיכה לשמור על פער של שלושה משחקים מהרד סוקס והגדילה לתשעה מהפסים. אדווין ג'קסון הגיש שמונה אינינגים יפים וקרלוס פניה חבט להומר על בריאן בניסטר לאחר שחזר מרשימת הפצועים. בניסטר רשם את ההפסד.


סיאטל - דטרויט 1:4

הטייגרס נעצרו בסיאטל וחזרו למאזן חצוי, כשלשמחתם הוייט סוקס נוצחו גם הם כך שהפער נשאר על שישה משחקים. אריק בדארד לא שיכנע, אבל חמישה ושישה הספיקו לו לניצחון, כשברנדון מורו רושם את השמירה. הומרים לראול איבנייז מסיאטל ולמיגל קבררה מדטרויט, הפסד לקני רוג'רס.


מינסוטה - קליבלנד 3:12

המרוויחה הגדולה של הלילה הייתה מינסוטה, שעם שישה וארבעה של ליבאן הרננדז צימקה את הפער מהוייט סוקס שבפסגת המרכז למשחק אחד בלבד. ניק פונטו חבט להומר ראשון העונה והכניס ארבעה רצים הביתה, דלמון יאנג עשה את אותו הדבר והאינדיאנס יגידו בקרוב מאוד שלום לעונת 2008. בן פרנסיסקו וקלי שופאק עם הומרים לשבט, הפסד לפול בירד.


שיקגו וייט סוקס - אוקלנד 7:1

בעוד מינסוטה ממשיכה לשעוט, הקרקע נשמטת מתחת לרגליהם של הגרביים הלבנים. ג'ו בלנטון הגיש שבעה וניטרל חמישה, ג'ק קאסט שנמצא בכושר מעולה חבט להומר מספר 15 ומארק בהרלי, שהיה בתקופה טובה מאוד לאחרונה, רשם את ההפסד לאחר ארבע ריצות חובה ב-5.2 אינינגים.


בולטימור - טקסס 4:10

האוריולס השתוו ליאנקיז במאזן וממשיכים להראות שגם הם פקטור במזרח החזק. ג'רמי גאת'רי הגיש 6.1 אינינגים במהלכם חישמל שישה חובטים, וזכה בניצחון קל לאחר שויסנטה פאדייה הרשה שמונה ריצות חובה בשלושת האינינגים הראשונים של המשחק. שלושה ריביז לפרדי ביינום בבולטימור.


לוס אנג'לס איינג'לס - טורונטו 2:8

הקבוצה הקודרת היחידה במזרח היא טורונטו, כשהבלו ג'ייז נחלו הפסד במשחק הראשון בסדרה. איי ג'יי בארנט, שהיה בכושר טוב במשחקים האחרונים, חזר לחוסר היציבות המאפיינת אותו והרשה את כל שמונה הריצות שספגה קבוצתו, כשטוריי האנטר וגארט אנדרסון לוקחים אותו רחוק. משחק מצויין לג'רד וויבר המשתפר, עם 7.1 אינינגים ושישה טיגונים, והמלאכים ממשיכים להיראות טוב מאוד ולהוביל את הבית בביטחה למרות הכושר הטוב של אוקלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully