וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולם נוסף למייקל פלפס

השחיין האמריקאי רשם את ניצחונו הרביעי באליפות ארה"ב, והפעם שבר את השיא ב-200 מעורב. פירסול הישווה את השיא ב-200 גב

השחיין האמריקאי מייקל פלפס ממשיך בצעדה הבטוחה לעבר המאבק על שמונה מדליות זהב אולימפיות בבייג'ינג. לפנות בוקר (שבת) פלפס רשם את ניצחונו הרביעי באליפות ארצות הברית באומהה, נברסקה, והוסיף לזה את שיאו העולמי השני בתחרות. הפעם, פלפס שיפר את שיאו במשחה ה-200 מעורב, וקיצץ ממנו 18 שניות. השיא החדש של פלפס עומד על 1:54:80 דק', ראיין לוכטה סיים שני בזמן של 1:55:22 דק'. מאוחר יותר, פלפס קבע את הזמן הטוב ביותר בחצאי הגמר ל-100 פרפר, כשעצר את השעון ב-51:10 שנ'. מחר הוא ייאבק על התואר מול שיאן העולם איאן קרוקר. בכל מקרה, גם מקום שני במשחה הזה יבטיח לפלפס השתתפות בשמונה משחקים באולימפיאדת בייג'ינג - 5 משחים אישיים ו-3 משחי שליחים.

הקרב הצמוד של היום השישי התרחש במקצה גמר ה-200 גב לגברים. שיאן העולם, ריאן לוכטה, רצה גם הוא להצטרף לרשימת שוברי השיאים באליפות, אבל אהרון פירסול סיים בסופו של דבר במקום הראשון בזמן של 1:54:32 דק' - זהה לשיאו העולמי של לוכטה, שהיה איטי בשתי מאיות בלבד.

עם כל הכבוד לפלפס ופירסול, אין ספק שההצגה של היום השישי הייתה שייכת לדארה טורס, שבגיל 41 הבטיחה השתתפות באולימפיאדה חמישית. טורס ה"קשישה" ניצחה במשחה ה-100 חופשי לנשים בזמן של 53:78 שנ', כשהיא מקדימה בחמש מאיות את נטלי קוגלין. טורס השתתפה לראשונה במשחקים האולימפיים בלוס אנג'לס 1984, וכבר הספיקה לפרוש פעמיים משחיה.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully