וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום ומכבי ת"א כבר לא

הגארד של הצהובים בשנתיים האחרונות חתם בוירטוס בולוניה האיטלקית לעונה עם אופציה לעונה נוספת. ירוויח 800 אלף דולר

עכשיו זה רשמי וחתום: וויל ביינום, שחקנה של מכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, חתם בוירטוס בולוניה האיטלקית, שתשחק בעונה הבאה במפעל היורוצ'אלנג'. חוזהו החדש של ביינום הוא לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כאשר שכרו יעמוד על 800,000 דולר. מקורות באיטליה מוסרים כי ביינום עשוי בכל זאת לקחת חלק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי הדטרויט פיסטונס, כאשר אם יצליח לאתר חוזה ב-NBA יבוטל ההסכם עם וירטוס.

ביינום החזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי, אך מאמן הקבוצה הנכנס, אפי בירנבוים, החליט להפקיד את מושכות הקבוצה בידיו של שחקן אחר. בשנתיים האחרונות ידעו ביינום ומכבי אינספור עליות וירידות, כאשר לצד הופעה בגמר היורוליג איבדו שני גביעים והפסידו פעם אחת את האליפות. עם מכבי, למעשה, זכה ביינום בתואר אחד בלבד - אליפות ישראל 2006/7.

ביינום (25, 1.83) חתם במכבי בקיץ 2006 כמחליפו של וויל סולומון, מי שעתיד לשוב לקבוצה. האמריקאי הגיע ארצה עם רזומה שכלל חצי עונה בלבד ככדורסלן מקצועי, אותה העביר בגולדן סטייט-ווריורס מה-NBA. קודם לכן שיחק בליגת המכללות (שנתיים באריזונה, שנתיים בג'ורג'יה טק), והעביר את חציה הראשון של עונת 2006 בליגת ה-NBDL.

בעונתו החולפת במכבי העמיד ממוצעים של 10.6 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-22 דקות במסגרת היורוליג, ובליגת העל סיפק 7 נקודות ו-3 אסיסטים ב-18 דקות. כזכור, במהלך העונה החולפת הסתבך ביינום בפרשת דריסה מסתורית, ואף הוחזק במעצר במשך מספר ימים. בסופו של דבר נסגר התיק ולא הוגש כל כתב אישום כנגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully