וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שבטוח, הכל נשאר במשפחה

4.7.2008 / 20:08

ונוס וסרינה יתעוררו באותה דירה בשבת, יאכלו ארוחת בוקר ויצאו לדרבי הוויליאמסי על התואר המשפחתי השביעי בטורניר ווימבלדון

שני טניסאים מאותה מדינה בגמר טורניר גראנד סלאם בטניס זה דבר מדהים כשלעצמו, אז מה תגידו על שתי טניסאיות מאותה משפחה? נכון, האחיות וויליאמס כבר לא יכולות להפתיע אותנו יותר ודרבי בין השתיים כבר הפך לעניין של מה בכך בגמרים בסבב המקצועני. בכל זאת, תארו את הסיטואציה ההזויה - הן יקומו בבוקר בדירה ששתיהן חולקות בקירבת מרכז הטניס בווימבלדון, ימזגו קפה אחת לשניה ויעלו ביחד להסעה שתחכה להן בחוץ. בסופו של יום, אחת תזכה בצ'ק בסך 750 אלף פאונד, והשניה במחצית מהסכום.

יש אדם אחד שכבר הצהיר שהוא לא יצפה בדרבי הזה, האדם הקרוב ביותר לאחיות - ריצ'ארד וויליאמס. "אני צופה קרב אגרופים, אבל אני לא אהיה שם. אני לא יכול לעמוד בזה, אין לי מספיק כוח סבל", אמר האבא של הוויליאמסיות, רגע לפני שעלה על המטוס בחזרה לארצות הברית אחרי חצאי הגמר. בזמן משחק הגמר, הוא מתכוון להפליג בסירה שלו, הרחק מהמציאות הכל כך הזויה שלו.

אחת מהאחיות האחרות במשפחה, אישה פרייס, דווקא לא מתכוונת להחמיץ את המשחק הזה מסיבה פשוטה: "שתיהן כבר זכו בווימבלדון וזה מה שחשוב. מבחינתנו, שתיהן הן המנצחות הגדולות בלי שום קשר לתוצאה בגמר הזה".

ונוס: "בזמנו היא פשוט הייתה טובה יותר"

סרינה וויליאמס בת ה-26 מדורגת כיום במקום השישי בעולם, ונוס הגדולה ממנה בשנתיים מדורגת שביעית. שתיהן דורגו בעברם במקום הראשון בעולם, והן חולקות 14 תארי גראנד סלאם - 8 לסרינה ו-6 לונוס. ונוס אוהבת יותר את הדשא והיא זכתה בווימבלדון ארבע פעמים, לעומת פעמיים של סרינה.

אין ספק ששתיהן התמודדו אחת מול השניה אלפי פעמים, אבל בסבב המקצועני זה קרה ב-16 משחקים, סרינה מובילה 7-9 במאזן הפנימי. בגמרים של טורנירי גראנד סלאם הן נפגשו שש פעמים, סרינה ניצחה בחמש מתוכן, כולל פעמיים בווימבלדון (2002 ו-2003). ונוס השיגה את הניצחון היחיד על אחותה במעמד הגמר, באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2001.

"בכל המשחקים האלה, ניסיתי לתת את המקסימום אבל היא פשוט הייתה טובה יותר", סיפרה ונוס והוסיפה: "הייתה סדרה של משחקים שבה היא היתה שחקנית טובה יותר באותו פרק זמן. אני פשוט הייתי עייפה אחרי שנתיים מוצלחות במיוחד".

באופן טבעי, סרינה מתייחסת פחות להבדלי הרמות שקיימים או לא בין השתיים ומעדיפה לדבר על הקושי בלשחק מול האחות הגדולה בגמר טורניר גראנד סלאם: "פיתחנו את היכולת להשאיר את הכל מחוץ למגרש, ואנחנו פשוט יודעות לעשות את זה בצורה הטובה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully