וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשר של שבוע: פתיל קצר

4.7.2008 / 16:35

לג'ירארדי הספיק הפסד אחד כדי לשדר לחץ, למה הפציעה של כריס סניידר מאריזונה כואבת לכולנו ומה תהיה הדילמה של אטלנטה?

1. לאחר ההפסד 7:0 לבוסטון אור ליום שישי, מאמן היאנקיז ג'ו ג'ירארדי אסף את שחקניו לשיחה קשה ורועמת. זה היה ההפסד הביתי השלישי בארבעה משחקים של הפסים, וללחץ של המאמן יש סיבה טובה. ניו יורק מפגרת כרגע בחמישה משחקים אחרי בוסטון, כשבסיום סדרה בת ארבעה מפגשים הפער הזה עלול לגדול. אבל הרד סוקס הם לא הבעיה, הבעיה היא שבמקום הראשון נמצאת טמפה ביי, ביתרון של שמונה משחקים על הפסים. במצב העניינים הנוכחי, יכול להיות שהיאנקיז ייכנסו לפגרת האולסטאר בפיגור משחקים דו ספרתי מהמקום הראשון, ואת זה לא יכול ג'ירארדי להרשות לעצמו. מומלץ לעקוב אחרי המשך הסדרה, שתהיה חשובה לבוסטון אבל הרבה יותר לניו יורק.

2. כדור תועה הגיע למפשעתו של התופס של אריזונה, כריס סניידר, במשחק מול מילווקי ביום שני. התוצאה: שבר באשך השמאלי. בשלוש מלים: החלמה מהירה, גבר. בשתי מלים: לא עלינו. במילה אחת: אאאאאאאאהההההההההההההההההה!!!

3. עד כמה עלוב ה-NL מערב? עד כדי כך שהדודג'רס בריצה "מטורפת" מצמקים את הפער מאריזונה שבפסגה ל-1.5 משחקים, למרות שהמאזן שלהם 44:41, שלא לדבר על זה שסן פרנסיסקו, עם מאזן 48:38, עדיין חזק בתמונה. פויה.

4. ברנדון ווב בחמשת המשחקים האחרונים: חמישה אינינגים ושלוש ריצות חובה, 3.1 ו-7, 7 ו-4, 6 ו-2, 6 ו-5. יש משהו שאנחנו צריכים לדעת?

5. פינה מספר 5 שמורה לאחד והיחיד, שהפעם יש חדשות משמעותיות בעניין שלו: כדור ההומראן ה-756 נכנס להיכל התהילה, עם סימון הכוכבית עליו. האמת? במקרה הזה בונדס צודק, הסימון הזה מטופש ומיותר וראוי להיות מוסתר כל עוד הוא בהיכל.

לנקות את הקלין אפ מההרכב

6. פגרת האולסטאר מתקרבת, וזה הזמן של קבוצות לעשות חשבון נפש לקראת סוף יולי, סיום מועד הטריידים. אחד השמות החמים שיהיו בשוק הוא מארק טשיירה, שחקן הבסיס הראשון של אטלנטה. הקבוצה נמצאת על מאזן שלילי, והקלין-אפ שלה מסיים חוזה בסיום העונה והופך לשחקן חופשי, מה שיאפשר לה להעביר אותו תמורת פרוספקטים לעתיד ולהכריז סופית על עונה פיננסית. מצד שני, אסור לשכוח שהברייבס נמצאים בסך הכל שבעה משחקים מאחורי פילדלפיה, בבית המזרח שהוא לא חלש, אמנם, אבל גם לא יציב.

7. ברט מאיירס, בעבר הלא רחוק יהלום לא מלוטש בפילדלפיה, ירד למיינור ליגס וכנראה שכבר לא יממש לעולם את הפוטנציאל שחשבו שטמון בו. קצת עצוב.

8. מכירים את השחקנים האלה שאומרים "אני מאוכזב מהירידה שלי לספסל, אבל מכבד את החלטת המאמן"? אז שון צ'אקון, המגיש של יוסטון, לא ממש חשב ככה בשבוע שעבר. כשנאמר לו שהוא לא פותח ועובר לבולפן, הוא תקף בתגובה בחדר ההלבשה את ה-GM של האסטרוס, אד וייד, ודחף אותו אל הרצפה. האסטרוס, בתגובה, עשו את מה שצריך לעשות ואמרו לו: "חביבי, לך חפש את החברים שלך" ושיחררו אותו ביום שני. אלא מה? איגוד השחקנים התערב וטען שהם חייבים לכבד את החוזה, כי צ'אקון "שוחרר ללא סיבה הגיונית". וואלה?

9. מגישים לוהטים: ג'ון לאקי אולי פתח את העונה ברשימת הפצועים, אבל עם מאזן של 1:6 ו-ERA של 1.44 הוא פשוט בלתי עציר. אלא שלאקי די נועד להיות אס, ומי שמפתיע מאוד בחודש האחרון הוא ריקי נולאסקו מפלורידה. נולאסקו בחמש הפתיחות האחרונות סגר 6, 8.2, 7, 8 ו-7 אינינגים, כשהוא מנצח בארבע מהן. הג'וש בקט הבא של המארלינס?

10. הוייט סוקס ניצחו שבעה משחקים רצופים ועדיין, בכניסה לסוף השבוע הם רחוקים רק שני משחקים ממינסוטה ושישה מדטרויט. אם מישהו היה צריך הוכחה שה-AL מרכז יהיה הבית האיכותי ביותר גם העונה (אם כי גם המזרח עושה רושם מצוין השנה), הוא מקבל אותה בינתיים. ובתוך כל הטוב שיש בבית הזה, כשאפילו קנזס סיטי עושה עבודה לא רעה יחסית, קליבלנד ממשיכה לשקוע ולהתפוגג. 12 משחקים מהפסגה, אוקטובר ממשיך להתרחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully