וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוץ יעקב ארליך נחת למבחנים בהפועל פ"ת

הבלם בוריס רוטנברג ינחת ביום שני. ישראל זביטי תובע מפ"ת 265 אלף שקל בטענה להפרת הסכם. פרקליט המועדון: "החוזה שונה מזכרון הדברים"

החלוץ היהודי ממוצא רוסי, יעקב ארליך (20), נחת הלילה (בין חמישי לשישי) בישראל, ויצטרף לאימוני הפועל פתח תקוה. ארליך הוא חלוץ פ.צ. רוסטוב מהליגה השניה ברוסיה. ביום שני אמור להגיע הבלם בן ה-22 בוריס רוטנברג, גם הוא יהודי ממוצא רוסי, המחזיק באזרחות פינית. השחקן שיחק בקבוצת שיניק יורסלבל, שעלתה לליגה הראשונה ברוסיה בתום העונה שעברה. המאמן אלי מחפוד והמנהל המקצועי זאב זלצר יעקבו אחר השניים.

הקשר ישראל זביטי, ששוחרר מהקבוצה בתחילת השנה, שלח למועדון מכתב דרישה, באמצעות בא כוחו עו"ד רונן מימון, בו הוא דורש לשלם לו סך של 265,200 שקלים בטענה להפרת הסכם. לדברי השחקן, הוא חתום לעונה נוספת בקבוצה ולכן יש לכבד את ההסכם בין הצדדים. בסעיף בחוזה של השחקן נכתב: "היה וישחק המועדון בליגת העל תשולם לו תוספת של 27.5 אחוז על בסיס שכר ונקודות", ו"בנוסף לכך יועמד לרשותו רכב שכור".

בתביעה שנשלחה למועדון עם העתק לארגון השחקנים ורשות לבקרת תקציבים, נכתב כי בהפועל פתח תקוה החליטו להתכחש לחוזה בין הצדדים ולכן מדובר בהפרה. בא כוח המועדון, עו"ד שי אליאס, מסר בתגובה: "עם ישראל זביטי, כמו שחקנים רבים אחרים, ערכנו זכרון דברים לשנתיים בתחילת העונה. פרטים בהסכם המחייב, כלומר בחוזה שנחתם מאוחר יותר, שונו. זביטי חתם בסופו של דבר על חוזה לעונה אחת שהופקד בבקרת התקציבים".

אריה אלטר, מנכ"ל איגוד השחקנים, אמר בעניין: "לעניות דעתי, הפועל פתח תקוה שוגה בהתנהגותה, ואין לנו שום ספק שהשחקן צודק במחלוקת שיש ביניהם, אולם מאחר ואני לא משפטן, העברתי את כל חומר הבדיקה ליועץ המשפטי של הארגון. כולי תקווה שהצדדים יגיעו בסופו של דבר לפשרה שתהיה מוסכמת עליהם. היה ולא, אנחנו נלך לתביעת בוררות. ארגון השחקנים יעמוד מאחורי השחקן וכל מה שיידרש".

עורך דין רונן מימון, המייצג את זביטי: "רצינו להגיע להסדר עם הפועל פתח תקוה, אולם למרות ההסכם החתום בין השחקן לקבוצה, הפועל פתח תקוה בחרה להתנער מההסכם ולכן בכוונת השחקן להגיש תביעת בוררות בהתאם לדין, כשאנו מקבלים את מלוא הגיבוי מארגון השחקנים שעומד לצידנו".

הבלם זאב חיימוביץ' ימשיך להתאמן בקבוצה. עדיין לא ברור האם הוא יצטרף להפועל פתח תקוה או יימצא קבוצה אחרת. הנטיה של המועדון היא למכור את כרטיסו של השחקן. כל הזרים שסיכמו או חתמו בקבוצה אמורים לנחות בימים ראשון ושני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully