וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: מתיאוס הפתיע באימון

אריק רחמיאן

3.7.2008 / 22:10

מאמנה של נתניה לקח חלק פעיל באימון, להפתעתם של אנשי המועדון, ולא צפוי לשחרר שחקנים בשלב זה. בקבוצה מצפים למנויים רבים

הבעלים של מכבי נתניה, דניאל יאמר אמנם לא נכח באימון הראשון של קבוצתו אתמול (רביעי), אבל מהדיווחים שקיבל בחו"ל, שם הוא נופש בימים אלה עם בני משפחתו, נשמע יאמר מרוצה מאוד מקבלת הפנים החמה לה זכה המאמן החדש של הקבוצה, לותר מתיאוס. עכשיו נותר לבעלים היעד שהציב לאנשיו, בדמות מכירת 5000 כרטיסי מנוי לעונה הבאה, למרות שיש להניח שאם בסופו של דבר ימכרו רק 3000 כרטיסים, בקבוצה עדיין יהיו מרוצים. במועדון התאכזבו מעט מהעובדה שלמרות ההתלהבות הגדולה ממתיאוס, לא נרשמה מכירת מנויים גדולה, ורק כמה עשרות בודדות של כרטיסי מנוי נמכרו עד כה.

העונה ייכנס חידוש ייחודי בנתניה, כשהקבוצה סגרה עסקה עם מרכזי קניות, ואוהדי מכבי נתניה שירכשו כרטיסי מנוי יזכו לקבל קופוני הנחה בשווי של 700 שקלים. אגב, על פי הנחייתו הישירה של יאמר, מחירי כרטיסי המנוי לא הועלו ומחירם נשאר כפי שהיה בעונה שעברה (900 שקלים לבוגר ו-500 לחיילים, סטודנטים , שנים ונכים). גם היום (חמישי) קיימה מכבי נתניה אימון במכון וינגייט שהיה זהה מאוד במתכונתו לזה שהיה אתמול, בדמות אימוני כושר להורדת החלודה, ומשחקוני כדור להגברת הטכניקה. מתיאוס, אף נטל חלק פעיל באימון, להפתעת כולם במועדון.

מחר תקיים הקבוצה אימון בוקר להגברת הכושר והסיבולת ובערב (17:30) תקיים הקבוצה הבוגרת משחק אימון מול קבוצת הנוער. ביום ראשון תצא נתניה למחנה אימונים מקוצר במלון דן בקיסריה שיסתיים ביום חמישי, כשעיקר מטרתו של מתיאוס היא להיות קרוב לשחקנים ולהכירם באופן אישי עד כמה שניתן. שלושה ימים מאוחר יותר תצא הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה. על פי גורם בקבוצה, מתיאוס לא מתכוון לשחרר בשלב זה אף שחקן, ונראה שהחלטה בעניין תיפול רק במהלך מחנה האימונים בחו"ל. ביום ראשון יצטרף לקבוצה החלוץ פרנסיס קיויו, לו נולד בן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully