וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בישראל מאפשרים ליכולות האישיות להתבטא"

יצחק סולומון

3.7.2008 / 22:01

ג'ון פנטסיל התראיין בתקשורת הגנאית על רקע הצטרפותם של בורטו ואסיין לסכנין. האחרון דחה את הטענות שהגיע פצוע: "היה עליי עומס"

"ישראל יכולה להיות התחלה טובה עבורם בדרך לליגה גדולה באירופה", התייחס בתקשורת הגנאית מגן ווסטהאם, ג'ון פנטסיל, לשני הגנאים החדשים של בני סכנין, ברנארד דון בורטי וקווקו אסיין.

"בישראל מאפשרים ליכולות האישיות להתבטא, כשבמקביל הם מקנים משמעת, מה שחסר לשחקן הגנאי", אמר פנטסיל, ששיחק בארץ ארבע שנים במדי הפועל ומכבי תל אביב. בראיון הוא הביא כדוגמה את יעקובו איגביני, יוסי בניון וטל בן חיים, שהגיעו מהליגה הישראלית לליגה האנגלית. פנטסיל הוסיף ושיבח את "התנאים הטובים ואת איכות האימונים".

"פנטסיל הוא חבר שלי", אומר קווקו אסיין, "הוא מכיר את היכולות שלי, והוא יודע על מה הוא מדבר. ישראל יכולה להיות עבורי מקפצה לקבוצה גדולה. אני חולם לשחק בברצלונה, ומאמין שיום אחד אגיע לשם. אני מחכה להוכיח לכולם מה אני שווה, גם בישראל וגם בגאנה".

אסיין נבחר לכדורגלן העונה בגאנה ב-2006 ויצא לגרמניה, שם שיחק בקבוצת אונסברוק מהליגה השנייה. למרות זאת, הקריירה הגרמנית שלו הייתה קצרה, והוא חזר לגאנה בחלון ההעברות בינואר האחרון. "זו הייתה הפעם הראשונה שיצאתי מחוץ לגאנה. אנשים שם היו קרים. אף אחד לא מתייחס אליך. בקבוצה אף אחד לא דיבר אנגלית. המאמן היה מדבר ובגרמנית ואני לא הבנתי מילה. לא היה לי טוב שם", הוא אומר, ומוסיף: "זה לא כמו בסכנין. פה כולם משפחה אחת. כל יום באים ושואלים, מתעניינים, רוצים לעזור".

אסיין דוחה את הטענות כי הגיע לישראל פצוע. "היה עלי עומס במשחקים האחרונים בגאנה. אלו פציעות שיכולות לקרות לכל אחד. הייתי מעדיף להיות היום עם השחקנים במקדוניה, אבל עד שהם יחזרו לארץ אני אהיה כבר בריא".

הגנאים בורטי ואסיין, יחד עם הנבחן אוסיי בונזו, נותרו בדירתם המשותפת בכרמיאל, בשעה שחבריהם החדשים יצאו למסע התלאות במקדוניה. בורטי ובונזו התאמנו היום עם קבוצת הנוער, על פי תוכנית אימונים שהשאיר להם המאמן פרדי דוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully