וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיס השישי של בוסטון

3.7.2008 / 12:13

הבולפן של הרד סוקס הרשה שש ריצות באינינג השביעי, טמפה ביי סיימה את הסדרה עם ניצחון 6:7 וסוויפ. ניצחון דרמטי לקרדינלס על המטס

טמפה ביי - בוסטון 6:7

אם מישהו עוד היה צריך הוכחה שמה שידפוק השנה את הרד סוקס יהיה הבולפן שלהם, בא המשחק השלישי בסדרה בטמפה ביי. גם יתרון 1:4 לא הספיק לדייסקיי מאטסוזקה, שראה איך מני דלקארמן וקרייג האנסן עושים שעטנז, סלט, בלגאן ושאר מרעין בישין ומרשים שש ריצות באינינג השביעי. הרייז עלו ל-4:7, כשגם קאמבק מאוחר של הסוקס לא מנע מהם סוויפ בסדרה, שהגדיל את ההפרש ל-3.5 משחקים בראש המזרח. גארי גלובר עם הניצחון, דן ווילר עם השמירה, הומר לדסטין פדרויה בבוסטון.


מינסוטה - דטרויט 0:7

הטווינס ממשיכים להזיז מהדרך כל מה שמפריע להם, כשניק בלקבורן הגיש שבעה וניטרל ארבעה בדרך לשאט אאוט שמשאיר את מינסוטה צמודה לוייט סוקס ושהחזיר את הטייגרס למאזן חצוי של 42:42. אדי בוניין רשם את ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 4:7

ג'ו סונדרס הגיש 6.1 אינינגים וזכה בניצחון ה-12 העונה, ועם הומרים של אריק אייבאר וחואן ריברה ניצחו האיינג'לס בסדרה חשובה שיכולה היתה לקרב את האייז ופתחו פער של 5.5 משחקים מאוקלנד. פרנסיסקו רודריגז שמר בפעם ה-34 העונה, הכמות השלישית בטיבה בכל הזמנים עד פגרת האולסטאר. קית' פולק רשם את ההפסד.


בולטימור - קנזס סיטי 2:5

דניאל קבררה גמא את כל המרחק, ועם תשעה אינינגים יפים ניצח ושמר את האוריולס חזק בתמונת ה-AL. אוברי האף חבט להומר מספר 15, גיל מש נוצח למרות סיוע של דויד דה חסוס עם הומר משלו.


ניו יורק יאנקיז - טקסס 7:18

בצל השמועות על רומן חדש עם מדונה, חבט אלכס רודריגז להומר מספר 17 העונה, אבל גיבור המשחק היה ג'ייסון ג'יאמבי שחבט לגראנד סלאם והכניס שש ריצות בניצחון הגדל, שמנע מהיאנקיז טאטוא ביתי על ידי הריינג'רס. סידני פונסון חזר למימדים רגילים אחרי פתיחה משובחת מול המטס (בעצם, לא, הוא נשאר שמן) עם שבע ריצות חובה בחמישה אינינגים, והמחליף שלו אדוואר רמירז הרגיע את הגזרה, שמר על פיגור 7:5 לפני שהיאנקיז שמו תשע ריצות באינינג השביעי והעניקו לו ניצחון. מילטון בראדלי וכריס דייויס עם הומרים לטקסס, וורנר מדריגאל עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 5:6

איי ג'יי פיירזינסקי חבט לשני הומרים במשחק, השני שבהם באינינג העשירי מידי מסאהידה קוביאשי, שהעניק לוייט סוקס ניצחון ששמר אותם במרחק 2.5 משחקים ממינסוטה בפסגה. אדם ראסל זכה בניצחון, כשג'רמיין דיי רושם הומר מספר 19 העונה. סי. סי. סבאתיה עם שמונה אינינגים בקליבלנד, שני הומרים לגריידי סייזמור.


סיאטל - טורונטו 2:4

הבלו ג'ייז הופכים להיות פחות ופחות פקטור במזרח, המארינרס כבר מזמן לא פקטור ונותר להם רק לקלקל. שישה וארבעה לג'רוד וושבורן, שמירה לברנדון מורו. דסטין מקגאוון עם ההפסד, הומר לאדם לינד בטורונטו.

NL: פילדלפיה מקבלת אוויר

אטלנטה - פילדלפיה 7:3

אחרי תקופה לא טובה נראה שהפיליז יצאו מהפאנק, ולמרות שפלורידה לא מפסיקה לנצח הם שומרים על פסגת המזרח עם פער של 1.5 משחקים ממנה. אטלנטה, עם מאזן 45:40, עשויה לוותר על מארק טשיירה לקראת מועד סיום הטריידים. חמישה וחמישה לאדם איטון בניצחון, הומרים לריאן הווארד ולפאט ברל בפילדלפיה, ולצ'יפר ג'ונס האדיר (39.1 אחוזי חבטה) ורובן גוטאי באטלנטה. הפסד לחורחה קמפיו.


סט. לואיס - ניו יורק מטס 7:8

נו, אז יש את הבולפן של בוסטון, וב-NL יש את המקבילה שלו מניו יורק. המטס כבר עלו ליתרון 5:7 באינינג השביעי, אבל בשמיני איבדו אותו עם שתי ריצות חובה בחבטה אחת של כריס דאנקן (הומר על פדרו פליסיאנו) ובתשיעי נתן קרלוס מוניז לטרוי גלאוס כדור למרכז הצלחת, וגלאוס העיף אותו ליציע בהומר שני שלו במשחק, שגם העניק ניצחון לריאן פרנקלין. ריק אנקייל תרם גם הוא הומר לקרדינלס, שלוש חבטות לדמיון איסלי במטס.


סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 6:5

הקאביז יודעים שכל עוד הקרדינלס מנצחים, גם הם צריכים לעשות את זה. מייק פונטנו חבט להומר שלישי בשמונת המשחקים האחרונים, כשהפעם היה זה הומר מנצח באינינג השמיני. בעזרת הניצחון שמרה שיקגו על פער 2.5 המשחקים מסט. לואיס, כשגם ג'ים אדמונדס יורה כדור מחוץ לפארק, קרלוס מרמול מנצח וקרי ווד שומר. ריי דורהאם וג'ון באוקר עם הומרים לג'איינטס, הפסד לטיילר ווקר.


אריזונה - מילווקי 4:3

זה היה חייב להגיע והנה זה בא: סינגל של מייק קמרון באינינג התשיעי הכניע את ברנדון ליון ואריזונה, והדיאמונדבקס ירדו למאזן שלילי (43:42), כשכל בית המערב עומד עכשיו על מאזן של יותר הפסדים מניצחונות. איכס. דייויד ריסקי זכה בניצחון וסלומון טורס בשמירה, ריקי וויקס חבט להומר במילווקי. ג'סטין אפטון עם הומר לדיאמונדבקס.


קולורדו - סן דייגו 1:8

אובלדו חימנז הגיש 6.1 אינינגים מוצלחים והסתייע בהומרים של גארט אטקינס, טרוי טולוויצקי ויורביט טוריאלבה. רנדי וולף עם ההפסד.


פלורידה - וושינגטון 2:4

המארלינס שמרו על הפיגור הקטן מהפיליז בזכות הופעה כוחנית נוספת של ריקי נולאסקו, שהגיש שבעה ושמונה וזכה בניצחון תשיעי העונה. שמירה לקווין גרג והומר לאלפרדו אמזגה. צ'רלי מאנינג עם ההפסד.


יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 4:1

הדודג'רס הם המרוויחים הגדולים מהקריסה של אריזונה, כשלמרות מאזן 44:40 הם רחוקים 1.5 משחקים בלבד מהפסגה. הירוקי קורודה חזר מרשימת הפצועים והגיש שבעה אינינגים מצוינים, אנדרה אית'ייר חבט להומר. רונלוויס הרננדז עם ההפסד, הומר לקרלוס לי ביוסטון.


סינסינטי - פיטסבורג 9:5

קרב נמושות בסינסינטי הסתיים בניצחון של הפייראטס, שהסתייעו בשני הומרים של קסאווייר ניידי ובאחד של חוזה באוטיסטה, שהעניק ניצחון לבאוטיסטה אחר, דני. ג'יי ברוס עם צמד הומרים בסינסינטי, אדם דאן עם אחד ודאריל תומפסון עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully