וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדגדג לו באצבעות

3.7.2008 / 9:37

ברט פארב שוקל ברצינות חזרה מפרישה והתייצבות לאימוני גרין ביי פאקרס. בקבוצה דווקא מסוייגים: "הוא פרש מהסיבות הנכונות"

האם הטקס ומסיבת הפרידה של ברט פארב מפוטבול היו לחינם? על פי מקורות בגרין ביי פאקרס ומקורבים לשחקן, הקוורטרבק שהצהיר על פרישה מפוטבול ב-4 במרץ, חושב ברצינות להגיע למחנה האימונים של הקבוצה ולשוב לעוד עונה אחת. פארב גם דיווח למאמן מייק מקארת'י על כוונתו לחזור, אבל בינתיים הנושא לא עבר את השלבים הללו.

"אלה רק שמועות", אמר פארב לעיתון "מיסיסיפי'ס סאן הראלד", והוסיף בהודעת טקסט: "אין סיבה לסערה שנוצרה בעניין הזה". אלא שאל האריס, מגן הפינה של הקבוצה, אישר כי פארב בהחלט בעניינים: "דיברתי אתו ואני יודע שיש לו רצון לשחק. אם זה יקרה אני לא יודע, אבל ההרגשה שלי היא שהוא מאוד רוצה לחזור". ואיך זה ישפיע על ארון רוג'רס, הקוורטרבק הנוכחי של הקבוצה? "אנחנו תומכים בארון ועומדים מאחוריו, אבל יהיו הרבה שחקנים שלא יהיה אכפת להם אם ברט יחזור".

אלא שמי שלא מתלהבים הם הפאקרס. "ברט פרש מהסיבות הנכונות, גם אם משפחתו לוחצת עליו לחזור", אמרו גורמים בקבוצה. מבחינת הפאקרס, הם פתחו דף חדש, והבהירו גם לסוכנו של פארב, ג'יימס קוק, כי הדרך חזרה לא סלולה. "ארון רוג'רס הוא הקוורטרבק שלנו ומהלכי הקבוצה מעוצבים עבורו".

קוק כבר דחה פעם אחת שמועות על חזרה אפשרית של פארב, אולם הפעם נשמע מסוייג בהרבה. "ככל שאני יודע, פארב פרש. עד שאדע משהו אחר, זה הסטטוס שלו". לפארב יש עדיין שנתיים בחוזהו, כשבכל עונה הוא אמור להרוויח 12.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully