וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויאם עמאשה חתם באחי נצרת

יצחק סלומון

2.7.2008 / 22:40

חלוץ עירוני קריית שמונה החליט לחתום בקבוצה של שמעון הדרי מהליגה הלאומית. "חשוב לי לקבל דקות משחק". מישל דיין יבחן בהולנד שחקן גנאי

חלוץ קריית שמונה, וויאם עמאשה, חתם הערב (רביעי) במכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, ולא ייצא עם קבוצתו של מישל דיין ביום שישי למחנה האימונים בהולנד. "בשלב הזה של הקריירה שלי חשוב לי לשחק ובנצרת אקבל דקות משחק", הסביר החלוץ את המעבר.

מאמן נצרת, שמעון הדרי אמר בתגובה להחתמה: "וויאם יהיה תוספת כוח רצינית עבורנו". יצוין כי את העונה הכי טובה בקריירה שלו עשה עמאשה אצל הדרי, בעונה בה אימן את קריית שמונה בליגה הלאומית. אחר כך עבר החלוץ פציעה לא קלה ששיבשה את ההתקדמות שלו.

ביום שישי תצא קריית שמונה למחנה אימונים בן עשרה ימים, בעיירה רידן בהולנד. למחנה אמור להגיע המגן הגנאי, פול אדו, שיבחן על ידי המאמן, מישל דיין, שקיבל עליו המלצות חמות. מדובר בשחקן הנבחרת הצעירה של גאנה, שזכה עם נבחרת הנוער של גאנה במקום הרביעי באליפות העולם ב- 2007.

מחר תחל הפצת המינויים לעונה הבאה בקריית שמונה, במסגרת המבצע "מנוי לכל כיס" במסגרתו יימכר מנוי ב- 500 שקל, מנוי נוער ב- 300 שקל, ומנוי משולב ב- 700 שקל. "יש התעניינות אדירה. אני ממליץ לאוהדים לנצל את המבצע ולרכוש מנויים", אומר דובר הקבוצה, עדי פרג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully