וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפק עשוי לחזור להתאמן עם מכבי חיפה

2.7.2008 / 20:33

הקשר שלא היה בתוכניות של אלישע לוי, יתחיל את אימוניו עם הירוקים. שלומי ארבייטמן מתקרב לכרמל. "הקופים הירוקים" יגיעו לאימון הקבוצה

למרות שלא הוצב ברשימת השחקנים בהם מעוניין מאמן מכבי חיפה החדש, אלישע לוי, הקשר עומרי אפק עשוי לחזור ולהתאמן עם הירוקים. כזכור, לאפק חוזה לשנתיים נוספות במועדון של יעקב שחר ורק מחר (חמישי) בבוקר יוודע האם השחקן יחזור להתאמן בשורות המועדון. כרגע לא נראה כי הקשר ישחק בסופו של דבר בחיפה אולם לפחות בתקופת טרום העונה הוא ככל הנראה יתאמן עם הירוקים.

בנתיים, החלוץ שלומי ארבייטמן ממשיך להתקרב לשורות הקבוצה. במועדון מהכרמל ממשיכים לערוך שיחות עם סוכנו של השחקן, גלעד קצב. למרות שארבייטמן היה מעוניין להישאר בהפועל, גוברים הסיכויים שהחלוץ ישחק בסופו של דבר במכבי חיפה וזאת מכיוון שהאדומים עדיין לא רכשו את כרטיסו. החלוץ הברזילאי של המועדון, רנאטו, קיבל הצעה מקבוצת לה-מאן הצרפתית אבל בסופו של דבר, הקבוצה לא רכשה את כרטיסו והוא מחפש קבוצה חדשה בליגה הברזילאית. הקשר חוויאר אנדרסון, עדיין לא הגיע לסיכום עם הקבוצה והוא מאיים להגיע חזרה לישראל אם לא יגיעו איתו להסדר.

מחר תקיים הקבוצה אימון בשעות אחר הצהריים. אירגון "הקופים הירוקים", אירגון אוהדי מכבי חיפה, הודיע כי אירגן מספר אוטובוסים שיאספו את אוהדי הקבוצה מכל רחבי הארץ, ואלו יגיעו על מנת לעודד את השחקנים והצוות המקצועי כשהם חמושים בדגלים, שלטים ואביזרי עידוד שונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully