וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס: "דבר כזה עוד לא ראיתי"

אריק רחמיאן

2.7.2008 / 16:47

לותר מתיאוס, מאמנה של מכבי נתניה, היה בהלם מאוהדי קבוצתו החדשה, שפרצו לדשא והרימו אותו על הכתפיים. תחילתה של ידידות מופלאה?

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

לותר מתיאוס, מאמנה החדש והמעוטר של מכבי נתניה, ערך היום את אימון הבכורה שלו בסגנית האלופה. המאמן הגרמני נחת אמש (שלישי) בישראל כשקבלת פנים מפוארת השייכת רק לאישים רמי דרג נערכה לו. האימון הראשון של נתניה נערך במכון וינגייט, כיוון שמשטח הדשא בקופסא נמצא במצב רע, דבר שהביא להעתקת פתיחת האימונים הראשונים למגרש חלופי.

מתיאוס משתומם

כ-300 אוהדים משולהבים הגיעו לעודד את נתניה ומתיאוס ביומו הראשון בקבוצה. מספר דקות לאחר שהחל האימון נכנסו אוהדי נתניה שלא הצליחו להשתלט על התלהבותם למגרש, עלו על כר הדשא והרימו את המאמן הגרמני על הכתפיים. מתיאוס, שנראה מאוד מרוצה מקבלת הפנים החמה שלה זכה מקרב האוהדים, היה סבלני מאוד ואף השיב לטענותיהם, בעיקר לאלה על כך שמכבי נתניה רוצה להחליף את צבעי תלבושותיה, ועל כך שהם מבקשים לעשות הכל כדי להמשיך ולשחק בצהוב-שחור, הסמל כל כך מוכר של הקבוצה.

במהלך התפרצות האוהדים אמר מתיאוס לסביבתו הקרובה: "דבר כזה עוד לא ראיתי". הרבה מאוד צוותי תקשורת הגיע לסקר את אימון הבכורה של המאמן, בהם גם צוותים מגרמניה. מתיאוס עצמו אף השיב לשאלות שהופנו אליו על ידי האוהדים בנימוס ובסבלנות, ולאחר ההצגה הזו ירדו האוהדים ופינו את המגרש. האימון היום התמקד בעיקרו בשיפור הכושר הגופני והסרת החלודה, דבר שיימשך גם בימים הקרובים. בשונה מאימוני תחילת העונה, כבר באימון הראשון השחקנים רואים כדור, נוגעים בו, מקפיצים, דברים שבדרך כלל לוקח למאמנים בארץ לפחות שבוע של אימוני כושר כדי לעשות.

חידוש נוסף הוא שכבר ביום שישי הקרוב תקיים קבוצת הבוגרים משחק אימון ראשון מול קבוצת הנוער. יש להניח שלאחר המשחק יהיו כמה שחרורים. דדי בן דיין הפצוע לא התאמן ויטופל בימים הקרובים, כך גם אמיה טגה וגולן חרמון.

"דלתי פתוחה 24 שעות"

עוד לפני פתיחת האימון ערך מתיאוס אסיפה ראשונה. "אני אוהב את ישראל ואוהב כדורגל. אני מכבד מאוד את כל הנוכחים בחדר ומצפה שהדבר יהיה הדדי", אמר המאמן הגרמני. "אם למי מכם יש בעיה כלשהי, דלתי פתוחה בפניכם 24 שעות ביממה. בשביל הקבוצה שלי ובשביל השחקנים שלי אני נמצא בכל שעה ביום, 24 שעות ביממה.

"האוהדים מצפים מכם, אנחנו מצפים מכם וגם אתם מצפים מעצמכם לקראת העונה. משמעת זה דבר חשוב מאוד, הן במגרש והן מחוצה לו בחייכם האישיים. אני מאחל הצלחה לכל השחקנים פה וחשוב שתדעו שלכל מי שנמצא כאן סיכוי שווה בפניי. אני רוצה לאחל שוב הצלחה לכולנו ואני מקוה שנהנה, נגיע להשגים יפים ותוצאות טובות במסגרת הליגה ובגביע אופ"א", הוסיף מתיאוס.

מתיאוס אף התייחס לשאלת הזרים בקבוצה ולפרסומים בתקשורת על כך שהוא מתכוון להביא שני זרים מגרמניה. "אני לא יודע מאיפה לקחו את הסיפור הזה. לא היתה ואין לי שום כוונה להביא שחקנים מגרמניה, ואין כאלה תכניות גם לעתיד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

יאמר: "מתיאוס הוא כמו זריקת אדרנלין"

בתוך כך, הבעלים דניאל יאמר, שנופש באיביזה, התראיין לעיתון הגרמני וולט ואומר: "לותר מתיאוס הוא כמו זריקת אדרנלין למכבי נתניה. אני סומך עליו ואם אצרף עוד שניים או שלושה שחקנים טובים, אז נוכל העונה לעשות דברים גדולים".

יאמר, שנשאל גם על האפשרות שמתיאוס יעזוב את נתניה לטובת קבוצה בחו"ל על פי סעיף שחרור לקבוצת צמרת באירופה, אמר: "אני יודע שנתניה עבור מתיאוס היא תחנת ביניים, ואם הוא יקבל הזדמנות לאמן קבוצה גדולה באירופה, אני לא אמנע זאת ממנו. אנחנו לא עד כדי כך אנשים קשוחים".

עוד לפני שהתרחש אירוע הפיגוע בירושלים נתבקש יאמר להתייחס לאפשרות שמתיאוס יעזוב בשל המצב הבטחוני בישראל, על כך הוא השיב: "מי שמרגיש בסכנה חופשי לקבל כל החלטה ואנחנו נכבד אותה". צוות גרמני שהגיע לארץ וריאיין את יאמר וראשי המועדון, ביקש לדעת האם הפרסומים אודות שחרורו האפשרי של פרנסיס קיויו עומד על הפרק. על כך אמר גורם בכיר לצוות הגרמני: "לנתניה יש חמישה שחקנים זרים חתומים בקבוצה, אולם אם מתיאוס יחליט לשחרר אחד מהם, אנחנו נעמוד מאחוריו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully