וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורח במחנה האימונים של בית"ר: ברק יצחקי

אסף שקד, הולנד

2.7.2008 / 14:17

ברק יצחקי ביקר את שחקני בית"ר בהולנד, והסביר למה לא הצטלם עם חברי ההנהלה: "שלא תרשמו שחתמתי כאן". בואטנג הצטרף למחנה

אורח מפתיע הגיע היום (רביעי) לפני הצהריים למחנה האימונים של בית"ר ירושלים במירלו, הולנד. ברק יצחקי הגיע למלון קרלטון דה ברוג באמצע האימון, והפתיע את חבריו שקיבלו אותו בשמחה. החלוץ, ששיחק עד אמצע העונה שעברה בשורות האלופה, חזר בתחילת השבוע לגנק, שם הצטרף לאימוני הקבוצה. אלא שאתמול חש בכאבים בקרסול וקיבל שחרור מהאימון, מה שאיפשר לו לנסוע כשעה כדי לפגוש את חבריו לשעבר.

באותו הזמן ערך מאמן הכושר דרור שמשון אימון סיבולת לב ריאה לשחקנים. הקבוצה התחלקה ל-3 קבוצות וכל קבוצה בתורה ערכה ריצת אלף מטרים, כשבסיום כל ריצה קיבלה הקבוצה שתי דקות מנוחה עד ליציאה מחודשת לריצה נוספת. כך חזר על עצמו העניין 6 פעמים והשחקנים נראו מותשים מאוד. "בוא תרוץ איתנו יא עצלן", אמר בנאדו ליצחקי שצפה בחבריו מזיעים, "תאמין לי שאין לי בעיה להצטרף אליכם, גם ככה אני מסיים ראשון", החזיר לו החלוץ.

כשהתבקש יצחקי להצטרף לאיציק קורנפיין לתמונה משותפת על פי בקשה של אחד מכלי התקשורת במקום, ענה השחקן מיד: "אסור לי להצטלם עם אף אחד מההנהלה, שלא תרשמו אחרי זה שחתמתי כאן. מספיק בעיות עושים לי בגנק בגלל כל מיני דברים שרושמים בישראל".

קורנפיין הצטרף למחנה לאחר הגרלת ליגת האלופות מול ויסלה קרקוב. המנכ"ל מתחיל כבר מעכשיו את התכנונים לצמד המשחקים. "אנחנו מתחילים לעבוד. כמובן שגם את האוהדים אנחנו לא שוכחים ונדאג גם להם במשחק החוץ בפולין", אומר המנכ"ל. קורנפיין שפרש ממשחק פעיל בדיוק לפני שנה, עדיין שומר על כושר והבוקר עלה על בגדי אימון, בחר לו את סיפרה מספר 5 ויצא לריצה ביער, זכר לימים בהם היה עושה את אותה ריצה כשחקן פעיל. לאחר מכן חזר המנכ"ל למגרש האימונים וביחד עם המאמן יצחק שום הקיף את המגרש בהליכה.

מי שהצטרף למחנה הוא הקשר הגנאי דרק בואטנג, שהגיע באיחור של שלושה ימים בגלל עיכוב עם אשרת הכניסה שלו להולנד. השחקן צפוי להחמיץ את משחק האימון מחר מול פמגוסטה, משום שהוא עדיין אינו בכושר משחק. השחקנים קיבלו יום חופשי לאחר האימון, ומחר יצפינו להונדלרו, למשחק מול הקבוצה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully