וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיימוביץ' הגיע לאימון הפועל פ"ת, ריקן חתם

2.7.2008 / 12:19

הבלם, שהתבקש לא להגיע לאימון הבוקר, הצטרף בסופו של דבר לאימון אחה"צ. מרק גורמן מטוברוק עשוי להצטרף, גונזאלס ייבחן

הבלם זאב חיימוביץ' חזר להתאמן בהפועל פתח תקוה. השחקן היה אמור להגיע כבר היום (שני) לאימון הבוקר, משום שהוא מחזיק בחוזה, אבל בסופו של דבר הוא קיבל הודעה שלא להגיע לאימון. בפתח תקוה מעדיפים למכור את כרטיסו של חיימוביץ', ונראה כי זו הסיבה להודעה שקיבל. אבל בסופו של דבר, הגיע הבלם לאימון אחר הצהריים והוא כנראה ימשיך להתאמן עם הקבוצה בימים הקרובים. כזכור, הבוקר אמר השחקן: "יש לי חוזה בקבוצה וכבר היום אחזור להתאמן. כל עוד אין לי קבוצה, אני נשאר להתאמן עם הפועל פתח תקוה". לבלם הצעות מהליגה הרומנית וממספר קבוצות מליגת העל.

הקשר אבי ריקן שסיכם בקבוצה ולא הגיע לאימון הבכורה, נכח באימון הבוקר והגיע לאימון אחר הצהריים וחתם על החוזה. החלוץ אומיט גונזאלס צפוי להגיע בימים הקרובים להיבחן בקבוצה. הקשר מארק גורמן הרשים אתמול את המאמן אלי מחפוד ועשוי להצטרף בכפוף לסיכום של זאב זלצר עם בית"ר טוברוק. בפתח תקוה ביקשו מסוכנו של הקשר אבי ריקן, מאיר ריפמן, להעביר את טיוטת החוזה על מנת שהשחקן יוכל להגיע לאימון כבר היום. אלנתן סלמי עשוי לסכם אף הוא השבוע. החלוץ אחמד קסום יקבל הודעה כי הוא לא בתוכניות.

חמשת הזרים שסיכמו וחתמו בקבוצה, אמורים להגיע ביום ראשון. החמישה הם החלוץ הקונגולזי פטי נימבה, הקשר הפרואני ג'וניור ויסה, הבלם הגנאי ג'ון בויה, החלוץ הגנאי עמנואל "אוסיי" בנאיני והקשר מחוף השנהב קוני ג'קארטה.

ביום שישי אמורים לנחות שני שחקנים יהודיים ממוצא רוסי, ששיחקו בליגה הרוסית השניה וייבחנו בקבוצה. מדובר בבלם בן ה-22 בוריס רוטנברג, המחזיק באזרחות פינית, ששיחק בקבוצת שיניק יורסלבל שעלתה לליגה הראשונה בתום העונה שעברה. השחקן השני הוא יעקב ארליך בן ה-20, חלוץ מפ.צ. רוסטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully