וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמלטים

2.7.2008 / 11:49

טמפה ביי פתחה פער של 2.5 משחקים מבוסטון לאחר שגברה עליה 1:3, האיינג'לס גברו על אוקלנד. הכדור של בונדס נכנס להיכל התהילה

עם כוכבית שטבועה עליו, כדור ההומראן ה-756 של בארי בונדס נכנס להיכל התהילה, שנה לאחר שנחבט. הכדור נתרם להיכל על ידי המעצב מארק אקו, שקנה אותו ב-750 אלף דולר. לא היה ברור תחילה אם היכל התהילה יקבל את הכדור לאחר שאקו שינה את הגדרת המסירה של הכדור מ"תרומה" ל"הלוואה". "אנחנו שמחים לבשר כי הכדור נמסר לנו כתרומה ולא כהלוואה", סיכמו בהיכל את הסוגיה המוזרה.

טמפה ביי - בוסטון 1:3

ואמרו בקול: "איייי-ההה!". הרייז לוהטים, לוהטים, מאט גארזה הוא חתיכת גרזן. המגיש של טמפה ביי דפק הופעה עם שבעה אינינגים יפים, גרנט בלפור שמר בפעם השניה העונה וטמפה ביי כבר רחוקה 2.5 משחקים מבוסטון ו-7.5 מהיאנקיז. איזה להיט. טים וייקפילד עם שבעה אינינגים סולידיים לא מילט את הרד סוקס מהפסד.


ניו יורק יאנקיז - טקסס 3:2

עוד משחק בברונקס, עוד ניצחון נאה לריינג'רס שמצאו פתאום את ההגשה שלהם. מייקל יאנג הכניס את איאן קינסלר הביתה עם חבטה על מריאנו ריברה באינינג התשיעי, סי ג'יי ווילסון שמר היטב וככה פתאום הריינג'רס עם מאזן של 41:44. פרנק פרנסיסקו זכה בניצחון, רק ארבעה אינינגים לג'ובה צ'מברליין הפראי, שהוליך ארבעה חובטים וסגר 91 הגשות.


בולטימור - קנזס סיטי 5:7

האוריולס הם הקבוצה הרביעית מתוך חמש במזרח ששומרת על מאזן חיובי. למרות ניסיון קאמבק באינינג התשיעי עצר ג'ורג' שריל את הרויאלס עם שמירה מספר 27, על הניצחון של רדהיימס ליז. בריאן רוברטס עם הומר לאוריולס, אלכס גורדון ומארק טיהאן עשו זאת בקנזס סיטי, לוק הוצ'באר עם ההפסד.


מינסוטה - דטרויט 4:6

קרייג מונרו חבט להומר בן שלוש ריצות נגד קבוצתו לשעבר, וסייע לטווינס לשמור על פער בן 2.5 משחקים מהוייט סוקס. שישה וחמישה לסקוט בייקר בניצחון, שמירה מספר 23 לג'ו ניית'ן. הפסד לנייט רוברטסון החלש, הומר למרקוס ת'יימס בדטרויט.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 3:5

גארט אנדרסון חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השמיני, שבר שיוויון 3:3 ונתן לפרנקי רודריגז הזדמנות לשמירה ה-33 שלו העונה. קיי-רוד לא איכזב, סיפק את הסחורה ושמר על הניצחון של סקוט שילדס, שהושג אחרי שבעה ושבעה יפים של ארווין סנטנה. רק חמישה אינינגים לריץ' הארדן באוקלנד, הומר למארק אליס באוקלנד.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 2:3

האינדיאנס הולכים מדחי אל דחי, והפעם שמטו יתרון שאותו הרוויחו בקושי באינינג העשירי. במצב של 1:2 אלכסי רמירז חבט להומר על ג'ו בורובסקי, ואחר כך הכניס אורלנדו קבררה את דיוויין ווייז הביתה, כדי לתת לוייט סוקס אוויר לנשימה לפני מינסוטה הדולקת. קייסי בלייק וקלי שופאק עם הומרים לאינדיאנס.


סיאטל - טורונטו 6:7

אחרי סדרת משחקים טובים, ההגשה של הבלו ג'ייז נכנעה הפעם. ווילי בלומקוויסט חבט לסינגל מנצח באינינג התשיעי מידי סקוט דאונס, והעניק את ה-W לברנדון מורו. אדריאן בלטרה וריצ'י סקסון עם הומרים לסיאטל, דאונס עם ההפסד.

NL: קיין שוב עצר את הקאבס

סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 1:2

מאט קיין פתח את העונה לא טוב, אבל הפוטנציאל שם והקאביז הרגישו זאת על בשרם. קיין הגיש שמונה אינינגים וטיגן עשרה חובטים, כשעל הדרך הוא מכניע את ג'ייסון מארקי שהרשים בפני עצמו עם שבעה וחמישה. שמירה מגומגמת לבריאן ווילסון שהרשה ריצה ולא היה רחוק מעוד אחת. יתרון הקאביז עומד על 2.5 משחקים מסט. לואיס ו-4.5 ממילווקי.


סט. לואיס - ניו יורק מטס 7:4

טוני ארמאס ג'וניור עלה לראשונה העונה כפותח של המטס, והמגיש הותיק סיפק, פחות או יותר את הסחורה. פחות - כי הוא ספג ארבע ריצות. יותר - כי הוא החזיק שישה אינינגים וכי דייויד רייט (הומר) והחבר'ה היו מספיק טובים כדי לעלות ליתרון. בילי וגנר עם השמירה, טוד וולמאייר עם ההפסד. הומר לריק אנקייל בסט. לואיס.


אטלנטה - פילדלפיה 8:3

ניצחון נאה לפיליז, שביתרון 3:5 באינינג השמיני שמו שלוש ריצות והוציאו את המשחק סופית מידי הברייבס. פילדלפיה, בתקופה לא טובה, ניצלה הפסד של פלורידה כדי להשיב את הפער במזרח ל-1.5 משחקים. הומר וארבעה ריביז לשיין ויקטורינו, הומר גם לפאט ברל וניצחון לקייל קנדריק. צ'רלס מורטון היה המגיש המפסיד.


פלורידה - וושינגטון 9:6

סדרה שהמארלינס צריכים לנצח, אבל במשחק הראשון עבדו המחבטים של הנשיונאלס יפה. רוני בליארד חבט לגראנד סלאם ואלייז'ה דיוקס (אלישע דוכס בשבילכם) הוסיף אחד, כשקולין באלסטר רושם את הניצחון וג'ון ראוש את השמירה. הומר וחמישה ריביז של הנלי רמירז התותח לא מילטו את מארק הנדריקסון מהפסד.


סינסינטי - פיטסבורג 6:5

הפיראטים איבדו פעמיים יתרון בשלבים המכריעים, אבל באינינג ה-11 חבט ג'ק ווילסון לטריפל (חבטה שלישית במשחק) והיה הגורם הראשי להפרדת שוויון 4:4 ליתרון 4:6. רומולו סאנצ'ז שמר לפייראטס עם התקפי לב של שתי חבטות, הולכה וריצת חובה. הפסד לדייויד וות'רס, הומר לברנדון פיליפס בסינסינטי.


קולורדו - סן דייגו 0:4

79 הגשות. זה מה שהיה ארון קוק צריך כדי להשלים שאט-אאוט ראשון בקריירה, במשחק קצר שנמשך 1:58 שעות וסיים רצף של שמונה הפסדים של הרוקיז. הפסד לג'וש בנקס בסן דייגו.


יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 7:6

אחרי סדרת משחקים שבהם גילו יכולת אפסית בהתקפה, הדודג'רס ניצחו על הומר של ג'ף קנט באינינג ה-11, כשהם מסתייעים גם בהומר של ראסל מרטין ובהופעת בולפן טובה של צ'ן הו פארק המנצח וטקאשי סאיטו השומר. ווסלי רייט עם ההפסד, טיי וויגינטון עם הומר לאסטרוס.


אריזונה - מילווקי 8:6

ג'יי ג'יי הארדי חבט לשני הומרים, ג'ו דילון הוסיף אחד וג'ף סופאן רשם את אחד מניצחונות הקריירה הפחות משכנעים שלו, עם חמש ריצות חובה בחמישה אינינגים. רנדי ג'ונסון הגמור נחל את ההפסד, והדיאמונדבקס חזרו למאזן חצוי של 42:42. שמירה לסלומון טורס, הומר לקונור ג'קסון באריזונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully