וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום על קרקוב: "קיבלנו יריבה קשה"

אסף שקד

1.7.2008 / 20:23

מאמן בית"ר ירושלים, יצחק שום, חושש מויסלה קרקוב. עידן טל חושש מהאנטישמיות ותומר בן יוסף אופטימי: "זו הגרלה טובה"

את אסיפת השחקנים שקיים אחר הצהריים במחנה האימונים במירלו שבהולנד, הקדיש מאמנה של בית"ר ירושלים, יצחק שום, ליריבה של קבוצתו במוקדמות ליגת האלופות - ויסלה קרקוב הפולנית. "אולי זה נראה לכם משחק קל, אבל קיבלנו יריבה קשה מאוד", אמר שום לשחקנים והוסיף: "הייתי אמור לאמן שם פעם ואני מכיר את הקבוצה הזאת טוב. השחקנים שם מאוד חזקים, והם משחקים אגרסיבי". נציג נוסף מבית"ר ירושלים שכמעט ומצא בעבר את דרכו לקבוצה הפולנית הוא השוער, טברטקו קאלה. שאמר: "השחקנים שלהם לא טכניים, אבל מאוד חזקים. אני יודע שיהיו לנו שני משחקים קשים".

עוזר מאמן בית"ר ירושלים, סרגיי טרטיאק, הזכיר מפגש אחר של בית"ר ירושלים מול קבוצה פולנית, לפני 15 שנים נגד לך פוזנן. "ראינו 11 ענקים, חטפנו שלושה שערים וחזרנו לארץ מרוסקים. את הפיזיות של הפולנים אי אפשר לקחת אף פעם", אמר טרטיאק.

תומר בן יוסף דווקא חשב אחרת ואמר: "זו הגרלה טובה ומי שחושב אחרת משקר. משחק מול פנרבחצ'ה היה יכול להיות הרבה יותר קשה. אם לא נעבור לשלב הבא זה יהיה כשלון. זה נכון שאנחנו לא בונים רק על ליגת האלופות, אבל אנחנו חייבים לעבור את הפולנים. נגיע למשחק הזה עם דם בעיניים".

עידן טל התייחס לאספקט אחר שיכול להדאיג את אנשי בית"ר ירושלים במשחק החוץ בפולין - הגזענות. "שמענו על האנטישמיות של הפולנים ושל האוהדים שלהם וזה רק מגביר את המוטיבציה. אסור לערב פוליטיקה בכדורגל, אבל כמו שזה נראה הולכים להיות משחקים טעונים, בעיקר ביציעים. אני מבטיח לאוהדי בית"ר שנילחם על המגרש בשביל לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully