וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרי: "המטרה היא עלייה לליגת העל"

יצחק סולומון

1.7.2008 / 18:07

מאמן אחי נצרת שפתחה את האימונים לקראת העונה הקרובה, לוטש עיניים אל עבר הליגה הבכירה. "אם לא היתה מטרה כזו, לא הייתי פה"

ההכנות לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית נמשכות, ולא מעט קבוצות כבר לוטשות עיניים אל עבר אחד מחמשת הכרטיסים שיובילו לליגת העל. "המטרה שלנו היא אך ורק עלייה לליגת העל", אמר מאמן מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, שהתחילה היום (שלישי) את אימוניה לקראת העונה הקרובה. "גם אם לא היו מגדילים את הליגות, המטרה שלנו הייתה לעלות. חד וחלק. אם לא הייתה מטרה כזו, לא הייתי פה".

הפנים החדשות באימון היו של השוער תום אלמדון ממכבי חיפה, וכמו כן איסלאם כנעאן מסכנין, ויקיר שינה, יוצא מכבי תל אביב. עד כה, רק זר אחד הגיע, החלוץ הצרפתי סרג' איליי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רעננה. הזרים הנוספים, החלוץ בילי גונזאלס מקוסטה ריקה, והקשר ג'ו סמואלה מבורקינה פאסו, אמורים לנחות בסוף השבוע.

חיים סילבס, ווהב ברכאת, אלירן חודידה ואשרף סולימאן ימשיכו בקבוצה, ששחררה את הדאם הדייה. צעירים רבים מקבוצת הנוער נבחנים, כמו גם אריאל בוזורגי מקריית שמונה. הקבוצה אף מנהלת משא ומתן מתקדם עם וויאם עמאשה מקריית שמונה, ובמועדון מקווים לסגור את הנושא עד ליציאת קריית שמונה למחנה בהולנד ביום שישי. תקציב הקבוצה יעמוד על כ-6 מיליון שקלים. ב-19 ביולי תצא נצרת למחנה אימונים ברומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully