וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תבחן שני שחקנים רוסים ממוצא יהודי

1.7.2008 / 17:49

מדובר בבלם בוריס רוטנברג משיניק יורסלבל ובחלוץ ביעקב ארליך מפ.צ. רוסטוב, שניהם מהליגה השניה ברוסיה. בן לוז לא הגיע לאימון הפתיחה

הפועל פתח תקווה בוחנת אפשרות לצרף לשורותיה שני שחקנים יהודים ממוצא רוסי המשחקים כיום בליגה השנייה ברוסיה. מדובר בבלם בן ה-22 בוריס רוטנברג, המחזיק באזרחות פינית. השחקן שיחק בקבוצת שיניק יורסלבל, שעלתה לליגה הראשונה בתום העונה. השחקן השני הוא יעקב ארליך בן ה-20, חלוץ מפ.צ. רוסטוב. המאמן אלי מחפוד ייבחן את השניים כשיגיעו ביום שישי הקרוב בתיווכו של המנהל המקצועי, זאב זלצר וסוכן שחקנים המקורב למועדון.

הפועל פתח תקוה, העולה החדשה לליגת העל, קיימה הערב(שלישי) את אימון הבכורה שלה. הקשר בן לוז לא הגיע לאימון כפי שסוכם איתו אמש. לוז שוחח לפני האימון עם מנכ"ל הקבוצה, אפי צפריר, והודיע לו כי הוא חולה. ההערכה היא כי בן לוז לא הגיע בהוראת אנשי הפועל תל אביב, בנסיון לסגור אצל האדומים. לוז אמר היום: "הודעתי להפועל פתח תקוה שאני לא מגיע לאימון בגלל חום וכאבים, בערב נהיה חכמים יותר".

לאימון בהדרכתו של אלי מחפוד לא הגיע גם הקשר אבי ריקן, שכבר חתם בקבוצה ואמור להגיע בהמשך השבוע. כמו ריקן, גם חמשת השחקנים הזרים של הקבוצה אמורים להצטרף לאימונים בהמשך השבוע. המנהל המקצועי, זאביק זלצר, אמר היום: "זו אווירה נהדרת להתחיל את האימונים, אני מקווה שההמשך יהיה טוב".

החלוץ חן עזריאל נמצא במחנה אימונים עם בית"ר ירושלים, אך הוא סיכם בקבוצה וההערכה היא שיחזור להתאמן לאחר שובו מחו"ל. הקשר עמירן שקלים ממכבי תל אביב חתם לעונה בכפר סבא וביקש לחזור מהסיכום בו. בקבוצה אמרו: "כל שחקן שלא רוצה ללבוש את המדים של הפועל פתח תקוה, לא ישחק פה. המחויבות למועדון היא ערך עליון". אחמד קאסום (עשוי לקבל טופס השאלה ולעבור לסכנין) ואלנתן סלמי התאמנו אף הם.

"אני שמח להתחיל לאמן במועדון שבו גדלתי ואני אוהב כל כך. נעשה את מירב המאמצים על מנת להגיע מוכנים לפתיחת המשחקים", אמר המאמן אלי מחפוד לאחר האימון. "אני מאמן כבר 15 שנה ואני בטוח שאני מסוגל להוביל את הקבוצה. גם בעונה שעברה לא האמינו שנעלה. אבל ברגע שקיבלתי אמון מהבעלים, הבאתי את הקבוצה לליגת העל. תוך עשרה ימים אדע בדיוק איפה נסיים את העונה. אחרי שאראה את הזרים, יכול להיות שאגיד שאנחנו מיועדים למקומות 1 עד 3. אני קונה סיום במקומות 6-7".

הקבוצה תקיים בסוף השבוע הבא משחק אימון נגד הפועל עכו, ותצא ב-15 ליולי למחנה אימונים בבולגריה, שם היא אמורה לשחק נגד שתי קבוצות בולגריות, בינהן לבסקי סופיה, ונגד הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully