וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "שמח ונרגש לחזור למכבי"

סנטר הנבחרת יחתום לשנתיים במכבי ת"א, לאחר גלות של עונה אחת בסמארה מרוסיה. "הבנתי שאקבל את כל האפשרויות להוכיח את עצמי", אמר

רכש ישראלי נוסף למכבי תל אביב: יניב גרין, סנטר נבחרת ישראל, יחתום ביממה הקרובה לשנתיים עם אופציה להארכת חוזהו בעונה נוספת, בהן ישתכר כ-450,000 דולר נטו בעונה. בכך שב גרין למועדון בו שיחק בין השנים 2005-2007. בעונה החולפת שיחק גרין בסמארה הרוסית, במדיה העמיד ממוצעים של 8.9 נקודות ו-6.1 ריבאונדים למשחק.

"אני שמח לחזור למכבי", אמר היום (שלישי) גרין לווואלה! ספורט. "אני שמח שהעניין הזה נגמר ושמח שחזרתי לארץ. למרות שעוד יש לי את הנבחרת הקיץ, אני כבר מתרגש לקראת העונה הבאה ומאמין שתהיה עונה מוצלחת. מכבי דיברו איתי והבנתי שהם בונים קבוצה שאוכל לבוא בה לידי ביטוי. הייתה לי שיחה טובה עם אפי בירנבוים. הוא לא הבטיח לי כלום מבחינת דקות, כמובן, אבל הבנתי שאקבל את כל האפשרויות להוכיח את עצמי. העונה ברוסיה הוסיפה לי הרבה בגרות, למדתי המון דברים על עצמי. בעיקר למדתי לבוא לכדורסל בגישה קצת אחרת. כשאתה גר בחו"ל אתה תמיד לומד הרבה. אני מקווה שה'רול' שלי במכבי יהיה משמעותי יותר בעונה הבאה מאשר בקדנציה הקודמת. הקבוצה עדיין בבנייה, אבל אני בטוח שיהיה בסדר".

גרין (27, 2.06) הוא תוצר מחלקת הנוער של בני הרצליה, וגדל באחת מקבוצות הנוער החזקות בישראל לצד טל בורשטיין ואורי יצחקי. גרין פרץ לתודעה באליפות אירופה לנבחרות עתודה (00'), אותה סיימה נבחרת ישראל במקום השני, כאשר גרין קולע 12.8 נקודות ומוריד 7.5 ריבאונדים לערב. לאחר מכן נדד בין הרצליה למכבי רעננה, לפני שקיבל את ההזדמנות הראשונה בעונת 2002/3 במדי הפועל תל אביב. גרין היה לאחד השחקנים הבולטים בהפועל, שנלחמה על האליפות עם מכבי ת"א.

למכבי הגיע גרין בקיץ 2004, אולם קיבל הזדמנויות מועטות ושימש כגיבוי לניקולה וויצ'יץ'. שלוש שנים העביר גרין על הספסל של מכבי, עימה זכה בשלוש אליפויות, שני גביעים ופעם אחת באליפות היורוליג. בקיץ שעבר חתם בסמארה, כאמור. עוד קודם לכן הצטיין גרין באליפות אירופה 07', עם 11.8 נקודות ו-9.3 ריבאונדים למשחק.

* מכבי נכנסת היום לעידן "אלקטרה", המאמצת החדשה של הקבוצה, שתחליף את הספונסרית הוותיקה "עלית". החוזה בין "אלקטרה" למועדון הוא לחמש שנים.

* וויל ביינום, שחקנה של מכבי ת"א בשנתיים האחרונות, ישחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי הדטרויט פיסטונס. לצידו ישחק גם אלכס אקר, לשעבר באולימפיאקוס ובברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully