וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס נחת בלוד

המאמן החדש של מכבי נתניה הגיע לישראל וזכה לקבלת פנים חמה ואוהבת מאוהדי מכבי נתניה. "מקווה לקדם את הקבוצה בשנתיים הבאות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יועד כהן

לאחר מספר שבועות של ספקולציות נחת היום (שלישי) אחר הצהריים מאמן מכבי נתניה החדש, לותר מתיאוס, בשדה התעופה בן גוריון. לשדה התעופה הגיעו כמה עשרות אוהדי מכבי נתניה שקיבלו את המאמן החש בפרחים ונשיקות וניכר היה כי מתיאוס לא ציפה לקבלת פנים חמה כל כך.

"לא ציפיתי לקבלת פנים חמה כל כך", אמר המאמן שנראה מרוגש אך ניסה לשמור על קור רוח. "אני מאוד שמח להגיע לפה". המאמן הגרמני התייחס לספקולציות השונות שליוו את השבועות האחרונים בהם פירשן את טורניר היורו האחרון לרשת יורוספורט. "יש לי חוזה רק במקום אחד והמקום הזה הוא מכבי נתניה", אמר המאמן. "אני מקווה שמכבי נתניה תעשה התקדמות יפה מאוד בשנתיים הבאות וזו המטרה שלי בקבוצה. חתמתי פה לשנתיים ואני מתכוון להישאר את כל התקופה אבל כידוע כדורגל זה עסק נזיל". על השאלה האם עקב אחרי הליגה הישראלית ענה מתיאוס: "הטלויזיה הישראלית היא לא כמו הטלויזיה באירופה, קשה לעקוב אחרי השחקנים הישראלים".

כאמור, מכבי נתניה כבר החלה את ההכנות שלה לקראת העונה הבאה ומתיאוס מצטרף לקבוצה כשההכנות כבר בעיצומן. כזכור, צירפו היהלומים את אלן מסודי, ששיחק בעונה שעברה במכבי תל אביב. נתניה תשחק בחודש אוגוסט בסיבוב השני של גביע אופ"א.

מחר יכנס מתיאוס את כל אנשי הצוות המקצועי והרפואי לפגישת עבודה ראשונה בצהריים, ובערב בשעה 17:00 יפגוש מתאוס לראשונה את הסגל המורחב של הקבוצה, שהוזמן לאימון הראשון שיתקיים במכון וינגייט.31 שחקנים זומנו לאימון הראשון, ביניהם אמייה טגה וגולן חרמון הפצועים שיגיעו לפגישת ההכרות אבל לא יצטרפו לחבריהם לאימון. הרבה מאוד פנים חדשות ניתן יהיה לראות בסגל שיפתח את אימוני טרום העונה, בהם אלן מסודי, רביד גזל, שליו מנשה, גארי אסוס ונדב כידר שהצטרפו באופן רישמי למועדון.

אליהם מצטרף הקשר האחורי, יוסי רוזן, שיתאמן וייבחן בקבוצה לפחות עד מועד יציאתה למחנה האימונים באוסטריה. 5 שחקנים מקבוצת הנוער יחלו גם כן להתאמן עם הקבוצה הבוגרת, ויבחנו על ידי מתיאוס, שקרוב לוודאי ישחרר חלק מהם בימים הקרובים. אובודו אוקצ'ה, תיירי טאזמטה, לואיס מרין וסבסטיאן רוזנטל שבו לארץ ויחלו את האימונים. פרנסיס קיויו ביקש וקיבל אישור לחזור ביום ראשון. קיויו נימק את בקשתו בכך שאשתו כורעת ללדת. נשמע מוכר? זוהי אותה סיבה שביקש מראובן עטר לוותר עליו במשחק האחרון מול קריית שמונה ולטוס לגרמניה, אך כזכור, עטר סרב בתוקף לשחררו מהמשחק. בשל האוהדים הרבים הצפויים להגיע מחר לאימון הראשון של מתיאוס, הזמינה הנהלת מכבי נתניה כח שיטור וסדרנים לשמור על הסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully